Prestiż jest zapisany w DNA marki
Każdego roku marka Stock Prestige Vodka wydaje edycję limitowaną butelki i tym samym zaprasza konsumentów do świata prestiżu i niezapomnianych przeżyć. To, co przyciąga uwagę to dbałość o najmniejszy szczegół i luksusowy design. Dzięki temu każda odsłona opakowania ma wartość wręcz kolekcjonerską i przypomina o najbardziej spektakularnych wydarzeniach, którym towarzyszyła marka.
– Co roku staramy się zaskoczyć naszych fanów dając im wyjątkowy produkt. W historii edycji limitowanych Stock Prestige nawiązywaliśmy już do kluczowych momentów dla marki jak i międzynarodowych wydarzeń, którymi żył świat w danym czasie. W tym roku naszą uwagę przykuły światowe metropolie, które po zmroku rozpoczynają swoje nocne życie i rozbłyskują milionami świateł. Tę energię nocnego życia przenieśliśmy na design opakowania wódki Stock Prestige, którą z ogromną radością oddajemy w ręce konsumentów – mówi Angelika Para, Brand Manager marki Stock Prestige Vodka w Stock Polska.
Zobacz również
Stock Prestige Vodka w ścisłej czołówce na świecie
Marka Stock Prestige od lat zachwyca konsumentów najwyższą jakością i doskonałym smakiem. Jej receptura to wynik połączenia ponad 130 lat doświadczenia w wytwarzaniu alkoholi oraz najnowszych osiągnięć produkcji. Jako jedna z niewielu wódek jest produkowana na bazie jęczmienia, dzięki któremu ma wyjątkowy, naturalny i łagodny smak, który potwierdzają eksperci z całego świata.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Nic więc dziwnego, że minione półrocze marka zakończyła aż z siedmioma prestiżowymi nagrodami i tytułami na swoim koncie, wśród których znaleźć można:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Podwójne złoto i tytuł Vodka of the Year w konkursie CWSA Best Value 2021;
- Złoto przyznane przez Instytut Jakości Monde Selection za jakość, smak i kunszt produkcji. W tym roku zgłoszonych zostało przeszło 3000 produktów w 90 krajów;
- Złoto w International Spirits Challenge 2021, jednym z najbardziej wiarygodnych i wpływowych wydarzeń dla branży alkoholowej, w którym udział wzięło ponad 1800 produktów, które oceniane są w tzw. „ślepych testach” i otrzymują punkty za aromat, wygląd, smak oraz posmak;
- Srebro w 2021 London Spirits Competition – w plebiscycie oceniono alkohole nie tylko pod względem smaku i jakości, ale także opakowania i wartości pieniężnej, punktując każdy zgłoszony produkt w skali od 1-100;
- Dwa medale w konkursie San Francisco World Spirits Competition – Srebro za jakość produktu i smak oraz Brąz za design edycji limitowanej Stock Prestige Gold;
- Brąz w International Wine and Spirit Competition.
Wygraj noc w luksusowym hotelu w stolicy
Nieodłącznym elementem corocznej kampanii marki, związanej z edycją limitowaną, jest konkurs konsumencki. W tym roku nagrodą główną jest dwuosobowy pobyt w luksusowym hotelu w Warszawie, a oprócz tego do wygrania będą inne, prestiżowe nagrody: vouchery o wartości 200 zł do wykorzystania w Apart/Eventim/Zalando/Morele.net/Netflix oraz butelki wódki Stock Prestige City Lights Global Edition o pojemności 0,7 l. Konkurs trwa do 1.11.2021. Szczegóły dostępne są na profilu marki Stock Prestige na Facebooku: facebook.com/StockPrestige.
Za strategię marki Stock Prestige Vodka oraz komunikację na Facebooku odpowiada agencja Fastline Advertising, natomiast za obsługę PR – agencja Publicis Consultants.