Biovital Complex to najnowszy produkt marki, przygotowany w wygodnej do połknięcia formie kapsułek z płynem w środku. Nowy komfortowy sposób podania pozwala na poszerzenie grupy odbiorców, kultowego już, Biovitalu. Działania promujące suplement diety rozpoczęła kampania telewizyjna. Kreacja spotów nawiązuje do ubiegłorocznych reklam marki, w których wystąpiła Urszula Dudziak.
– Dotychczasowe działania, w które zaangażowana była ambasadorka, promowały tonik Biovital. Wprowadzając na rynek nowość – Biovital Complex w kapsułkach, naszym zadaniem było rozróżnienie obu produktów w komunikacji. Tym razem bohaterką spotu jest nie tyle sama artystka, co jej… młodsza sąsiadka, która podejmuje biowitalne wyzwanie – mówi Joanna Schmeltz, Creative Director w Opus B.
Zobacz również
Spoty (30′ i 15′) emitowane są w największych stacjach telewizyjnych oraz w Internecie (YT, Facebook). W listopadzie wystartują działania digital. Za kreację i nadzór nad realizacją kampanii odpowiada Opus B.
Opus B otrzymał brązową statuetkę Effie Awards 2017 za efektywność kampanii Biovitalni z 2016 roku.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach