Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Chcesz wygrać bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Energiczna Urszula Dudziak w kolejnej kampanii Biovital

Wystartowała ogólnopolska kampania EGIS, promująca nowy suplement diety – Biovital Complex.
O autorze
1 min czytania 2017-10-27

Biovital Complex to najnowszy produkt marki, przygotowany w wygodnej do połknięcia formie kapsułek z płynem w środku. Nowy komfortowy sposób podania pozwala na poszerzenie grupy odbiorców, kultowego już, Biovitalu. Działania promujące suplement diety rozpoczęła kampania telewizyjna. Kreacja spotów nawiązuje do ubiegłorocznych reklam marki, w których wystąpiła Urszula Dudziak.

– Dotychczasowe działania, w które zaangażowana była ambasadorka, promowały tonik Biovital. Wprowadzając na rynek nowość – Biovital Complex w kapsułkach, naszym zadaniem było rozróżnienie obu produktów w komunikacji. Tym razem bohaterką spotu jest nie tyle sama artystka, co jej… młodsza sąsiadka, która podejmuje biowitalne wyzwanie – mówi Joanna Schmeltz, Creative Director w Opus B.

Spoty (30′ i 15′) emitowane są w największych stacjach telewizyjnych oraz w Internecie (YT, Facebook). W listopadzie wystartują działania digital. Za kreację i nadzór nad realizacją kampanii odpowiada Opus B.

Opus B otrzymał brązową statuetkę Effie Awards 2017 za efektywność kampanii Biovitalni z 2016 roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj