Energy BBDO z mBankiem

Agencja Energy BBDO wygrała przetarg na obsługę marketingową dwóch segmentów biznesowych mBanku – klienta masowego oraz młodego.
O autorze
0 min czytania 2019-06-28

Przetarg był wieloetapowy, trwał kilka miesięcy. Zadania przetargowe obejmowały przygotowanie strategii i rozwiązań kreatywnych dla poszczególnych segmentów biznesowych banku.

Zgodnie z początkowymi założeniami, mBank wybrał dwie agencje full-service. Energy BBDO powierzono obsługę największego obszaru biznesowego – klienta masowego – oraz linii biznesowej klienta młodego w wieku 13-24 lata. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową strategiczno-kreatywną obsługę obu segmentów we wszystkich kanałach komunikacyjnych.

– Mamy ogromną satysfakcję z wygranej. Zakończony przetarg był jednym z najważniejszych w branży w ciągu ostatnich kilku miesięcy, a do naszego portfolio dołącza bardzo silna marka – jeden z największych polskich banków, ikona usług mobilnych i online na rynku finansowym. Cieszę się, że mBank docenił nasze strategiczne, kreatywne i digitalowe kompetencje – powiedział Igor Kaleński, prezes grupy BBDO w Polsce.

Współpraca ma charakter długofalowy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj