EngageData realizuje kampanie reklamowe dla klientów poszukujących nietypowych rozwiązań online z wykorzystaniem danych. W swojej ofercie łączy programmatic, big data oraz mailing, display, social ads, mobile, wideo.
– EngageData to nowy projekt, stworzony od zera i „świeży start”. Chcemy stworzyć nową jakość, zarówno w obsłudze klientów, w dostarczaniu efektów działań i rozwijaniu nowych produktów. Zebraliśmy zespół doświadczonych ekspertów, którzy reprezentują najwyższe standardy i kompetencje na rynku. Wiemy, że na drodze do budowy pozycji rynkowej czeka nas wiele wyzwań. Zamierzamy się z nimi zmierzyć mieszanką jakości, doświadczenia i elastycznego podejścia. Zamierzamy m.in. łączyć reklamę online z działaniami offline, np. outdoor – mówi CEO EngageData, Sebastian Białousz.
Zobacz również
Sebastian to ekspert marketingu internetowego. Zaczynał w Interactive Marketing Partner, skąd przeszedł do Cube Group. Pod jego skrzydłami stworzył LeadR. Zarządzał tą spółką, kiedy stała się częścią portfeli Dirlango i funduszu Innova Capital w ramach Grupy Netsprint, w której objął stanowisko członka zarządu odpowiedzialnego za rozwój nowych produktów. Oprócz ugruntowanej wynikami pozycji w polskiej branży marketingu internetowego, Sebastian jest także ekspertem w zakresie przetwarzania i zarządzania danymi osobowymi oraz realizacji efektywnych strategii e-mail marketingowych i kampanii w oparciu o dedykowane oprogramowanie.
Oprócz Sebastiana Białousza, zespół zarządzający EngageData tworzą: Agnieszka Zalewska, sales director oraz Dawid Buturla, head of business development.
Agnieszka Zalewska ma 14 lat doświadczenia w marketingu online. Wcześniej pracowała m.in. w Grupie Onet.pl/Media Impact Polska, Infor Biznes, SimpleMedia, Mr Target (część Grupy Sare). Dawid Buturla to 20 lat doświadczenia w sprzedaży i dekada w marketingu online. W ostatnich latach był związany m in. z Inis czy Mr.Target (Grupa Sare). W EngageData Dawid odpowiada za rozwój działu agencyjnego obsługującego domy mediowe, agencje i dużych klientów bezpośrednich.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wśród kluczowych członków zespołu sprzedażowego jest m.in. Magdalena Rustecka – handlowiec z ponad 10-letnim doświadczeniem w m. in. Ringer Axel Springer, Grupie Infor SA i wydawnictwie Bauer.
Słuchaj podcastu NowyMarketing