Do tej pory wieloletnia, trwająca od 2003 roku współpraca skupiała się głównie na obszarze digital – Agencja realizowała między innymi serwisy internetowe oraz kampanie online. Obecnie został jej powierzony pełen zakres działań marketingowych, obejmujący komunikację ATL, BTL, online oraz działania w salonach dealerskich.
– Zdecydowaliśmy się powierzyć kompleksowe działania agencji, która świetnie zna naszą markę i rozumie jej wyjątkowy styl oraz język komunikacji. Pierwsze wspólne doświadczenia w ramach rozszerzonej współpracy potwierdzają, że był to właściwy wybór – mówi Paweł Koziński Marketing & Communication Manager MINI Polska.
Zobacz również
– Niezmiernie cieszy nas, iż MINI darzy Engine zaufaniem, które nie dość że przekłada się na współpracę z marką od początku jej obecności w Polsce, to obecnie znacząco została ona rozszerzona. Konsekwentnie realizujemy strategię rozwoju naszych kompetencji również i poza digitalem, MINI to kolejny z naszych Klientów dla którego świadczymy usługi w obszarze marketingu zintegrowanego – mówi Jacek Ojak, Prezes Zarządu Engine.
Na przełomie lutego i marca agencja Engine opracowała pierwszą kampanię promującą nowe 5-drzwiowe wydanie MINI Hatch. Kontekstowo dopasowywane komunikaty pojawiły się na między innymi na billboardach, w prasie, internecie oraz w kinach. Obecnie w podobnych kanałach prowadzona jest kolejna kampania, tym razem promująca ofertę leasingu 101% dla modelu MINI Countryman.
Za planowanie i zakup mediów dla MINI Polska odpowiada dom mediowy Initiative, a działania w mediach społecznościowych realizuje agencja Get More Social.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing