W związku z zagrożeniem epidemicznym zielonogórski szpital – jak każdy w Polsce – powinien przygotować się na dowolny scenariusz. Wg. szacunków prognozowany szczyt zachorowań jest jeszcze przed Polską.
Każda forma wsparcia ma znaczenie, bo przełoży się na konkretną liczbę podstawowych narzędzi, w jakie wyposażeni zostaną lekarze i ratownicy medyczni. A to przecież oni są na pierwszej linii frontu w walce o ludzkie życie.
Zobacz również
– Eobuwie.pl co tydzień dostarcza z własnych zasobów niezbędne materiały higieniczne: maseczki, rękawiczki jednorazowe, mydła antybakteryjne, płyny do dezynfekcji. Jesteśmy w stałym kontakcie z przedstawicielami szpitala – mówi Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl SA.
By jeszcze aktywniej zaangażować się w przeciwdziałanie rozprzestrzeniania się epidemii, firma pozyskała wyjątkowego sojusznika, to sama Eva Longoria.
– To nie tylko popularna aktorka, ale również aktywistka społeczna. Jako nasz partner biznesowy wspierała inicjatywę, informując o niej w swoich mediach społecznościowych. Wspólnie zdecydowaliśmy o przekazaniu 10% ze sprzedaży kolekcji Eva Longoria na wsparcie dla szpitala. Te środki pozwoliły sfinansować zakup respiratora w krótkim czasie – dodaje M. Grzymkowski.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Urządzenie będzie wykorzystywane na oddziale ratunkowym Szpitala Uniwersyteckiego w Zielonej Górze.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Respirator jest szczególnym urządzeniem wykorzystywanym do leczenia pacjentów z niewydolnością oddechową. Cieszy nas bardzo ten dar. Widzimy też, że firma eobuwie.pl jest jednym z podmiotów, który wspiera nas od początku walki z pandemią i to w sposób regularny. Dziękujemy! – mówi lek. med. Szymon Michniewicz, kierownik Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Uniwersyteckiego w Zielonej Górze.