Eobuwie.pl rozpoczyna sprzedaż stacjonarną w Czechach

Spółka już w lipcu otworzy swój pierwszy sklep stacjonarny w Pradze. Klienci poznają najnowszy koncept, który zaoferuje zarówno 50 tys. produktów od eobuwie.pl, jak i 30 tys. od Modivo – czyli wyselekcjonowaną odzież spod znaku premium.
O autorze
1 min czytania 2021-03-29

Na polskim rynku koncept sklepów stacjonarnych eobuwie.pl wyznaczył nowe trendy w branży. Postawiono na pełną digitalizację. Zrezygnowano z fizycznej ekspozycji produktów, które prezentowane są na tabletach i ekranach multimedialnych. W każdym z salonów dostępna jest usługa esize.me. Na podstawie skanu 3D stóp klienta rekomenduje właściwie dopasowane buty z całej oferty, dostępnej w sklepie online. I to wszystko bez konieczności przymierzania.

Już w lipcu z tych udogodnień będa mogli korzystać klienci w Pradze. Na czeskim rynku marka w kanale online obecna jest już od 2014 r.

– Teraz wesprze także wysyłkę zamówień do klientów na terenie Czech i zaprosi klientów na zakupy w nowej formule do centrum Novy Smichov. Na terenie aglomeracji praski salon będzie realizował dostawę towaru w trzy godziny od momentu złożenia zamówienia. Format praskiego sklepu wzbogacony zostanie o modowe portfolio Modivo. Klienci w jednym miejscu będa mogli skompletować pełną stylizację – mówi Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl.

W salonie, na 2 000 tys. m kw, wyodrębniona będzie przestrzeń dla nowoczesnych przymierzalni. Wybrane produkty będzie można przymierzyć w komfortowych garderobach, nazwanych na cześć europejskich stolic mody. Tablety, dostępne w każdej z nich, umożliwią zamówienie danego produktu w innym rozmiarze lub kolorze. W doborze stylizacji klientom pomoże konsjerż.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj