Sieć restauracji Sphinx uruchomiła nowy blog podróżniczo-kulinarny. Za jego pośrednictwem promuje ofertę Nowości inspirowaną kuchnią libańską. Poza prezentacją oferty, na blogu można przeczytać artykuły na temat kuchni i kultury regionu oraz poznać przepisy na libańskie potrawy.
Treści w serwisie obejmują przede wszystkim kulinarne przepisy na libańskie potrawy oraz ciekawostki na temat tej wschodniej kuchni i kultury. Klimatu dodaje wykorzystanie video contentu, stworzonego podczas podróży do Libanu załogi Sphinxa wraz z ekspertką kuchni libańskiej Samar Khanafer.
Zobacz również
Za projekt funkcjonalny, design oraz wykonanie strony Mamytensmak.pl odpowiada krakowska agencja Epic Dreams. – Poszukiwania pomysłu na wizualny motyw przewodni bloga rozpoczęliśmy od dokładnego researchu Bliskiego Wschodu. Pierwszym punktem zaczepienia było dla nas miasto – jego charakter, tempo życia, folklor. Zaczęliśmy od samego serca Libanu – Bejrutu. Dwie główne inspiracje znalazły się już po chwili. Okazały się nią dla nas street artowe schody, stworzone przez grupę młodych artystów, znanych jako Dihzahyners oraz mural namalowany przez chilijskiego artystę INTI. Nawiązania do obu można znaleźć w layoucie serwisu. Idealnie oddają one charakter specjalnej oferty SPHINX – mówi Piotr Szymonik, CEO Epic Dreams.
Agencja jest odpowiedzialna również za kreację graficzną konkursu organizowanego przez Sphinx „Leć, gdzie chcesz!”, który jest elementem kampanii promocyjnej oferty sieci.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce