W tym roku po raz pierwszy oceniano prace z całego świata, a nie tylko z Europy. Na konkurs wpłynęły 3900 zgłoszenia od 649 firm z 62 państw. Najwięcej nagród zdobyły Niemcy: 66 w tym 9 złotych wyróżnień.
3 nagrody dla Polski
Spośród polskich agencji nagrody zdobyły:
Zobacz również
1) Hypermedia Isobar srebro w kategorii Corporate Image za kampanię „Dotknij dźwięk” przygotowaną dla Polskiego Radia:
2) DDB Warsaw brąz w kategorii Promotions & Incentives za „Rozkład Jazdy” dla McDonald’s
3) JWT Warsaw brąz w kategorii Homes, Furnishings & Appliances za „Żarówkę” dla IKEA:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Epica d’Or, czyli Grand Prix
W kategorii Film główną nagrodę zdobył M2Film za spot „The Bus” dla Midttrafik:
Epica D’Or w kategorii Press trafiła do agencji DDB Helsinki za kampanię „Duża kawa” („Large Coffee – Morning” & „Large Coffee – Day”) zrealizowaną dla McDonald’s:
W kategorii Outdoor nagrodzono brytyjską agencję GBDLKW Lowe za kampanię „Pennies for life” dla The Microloan Foundation:
Interactive Epica D’Or przyznano Leo Burnett Detroit za kampanię „Book Burning party” przygotowaną dla Troy Public Library: