Hi Piotrkowska jest obecnie najwyższym budynkiem biurowym w całej Łodzi. Usytuowany w centrum miasta wielofunkcyjny kompleks typu mixed-use to również druga realizacja Grupy ERBUD, która została przeniesiona do popularnej gry Counter-Strike: Global Offensive we współpracy z agencją gaming i metaverse marketingu Gameset. Pierwszą z nich była Hala Koszyki w Warszawie, która trafiła do wirtualnego świata w 2021 roku. Działania te są częścią zapowiadanego wcześniej planu przenoszenia do popularnej gry FPS flagowych projektów zrealizowanych przez ERBUD.
– W 2021 roku podjęliśmy decyzję o strategicznym wejściu w obszar gamingu i esportu, by odświeżyć naszą markę i zawalczyć o młodego pracownika. Od tamtej pory konsekwentnie realizujemy ten plan. Nasze aktualne działania, w tym m.in. przedłużenie umowy sponsoringowej z akademicką ligą University Esports EDU czy przeniesienie kompleksu Hi Piotrkowska do gry CS:GO to tylko jedne z kilku planowanych przez nas aktywności w tym obszarze – mówi Dariusz Grzeszczak, prezes Grupy ERBUD.
Zobacz również
Mapa Hi Piotrkowska w CS:GO została stworzona z 57 unikalnych tekstur i jest inspirowana prawdziwym łódzkim obiektem. Autorem projektu jest Mateusz „Voxel” Pacuła, jeden z najpopularniejszych mapperów w Polsce. Jego celem było zaaranżowanie dobrze znanych lokacji na potrzeby rozgrywki.
– Cieszymy się, że kompleks Hi Piotrkowska stał się częścią nagradzanego projektu firmy ERBUD i trafił do wirtualnej przestrzeni jednej z najpopularniejszych gier online’owych na świecie. Zaangażowanie w esport to dla nas kreatywny sposób na pokazanie wielofunkcyjnej powierzchni budynku, a dla najemców szansa na dotarcie do nowej grupy odbiorców z branży technologicznej i IT – komentuje Karolina Majcher, dyrektorka PR i marketingu w Master Management Group.
Na podstawie zdjęć, filmów i rzutów budynku stworzono kombinację najbardziej charakterystycznych przestrzeni, takich jak część biurowa, rozrywkowa, tarasy czy siłownia. Mapa jest dostępna dla wszystkich chętnych graczy. Można ją pobrać za darmo z Warsztatu Steam oraz ze strony internetowej Grupy ERBUD w zakładce esport.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Widok budynku z poziomu tarasu oddaje charakter wybudowanego przez nas obiektu. Już na pierwszy rzut oka widać, że to odwzorowanie tarasu na 19. piętrze kompleksu Hi Piotrkowska w Łodzi. Można zobaczyć tam m.in. korytarz inspirowany charakterystycznym dla tego budynku holem z sześcioma windami – komentuje Marcin Gieraga, inżynier budowy w Grupie ERBUD.
Warto przypomnieć, że ERBUD to pierwsza firma z branży budowlanej, która zdecydowała się na wejście do świata gamingu i esportu. W 2021 roku spółka została partnerem tytularnym University Esports – EDU, czyli największej uniwersyteckiej ligi Counter-Strike: Global Offensive i League of Legends. Aby dotrzeć do studentów i absolwentów kierunków technicznych ERBUD dokonał połączenia świata offline i gamingu. Jego zwieńczeniem był turniej CS:GO „Walka o Koszyki”. W efekcie tego powstała pierwsza kampania employer brandingowa oparta o zjawisko metaverse.
Realizacja Grupy ERBUD oraz agencji Gameset otrzymała dwa złote Złote Spinacze, złoto w IAB MIXX Awards Europe 2022, a także srebro i złoto w Effie Awards Poland 2022. Na początku ubiegłego roku marka zaangażowała natomiast środowisko esportowe do poruszenia tematu pisowni słowa „esport” w ramach akcji #esportpiszemyjakerbud. Grupa ERBUD jako pierwsza firma w Polsce zaoferowała także kandydatom na staże i praktyki możliwość przeprowadzenia rozmowy rekrutacyjnej podczas gry w CS:GO.