Poszukując innowacyjnych rozwiązań marketingowych wspierających wizerunek wśród kandydatów do pracy, firma odwołała się do gamingowej pasji pracowników. Oprócz planów organizacji turniejów wewnętrznych w firmie, ERBUD stawia też na studentów, promując wśród graczy swoją ofertę stażów i praktyk w nadchodzącym sezonie.
– Z wielkim zaciekawieniem śledzimy wzrost zainteresowania esportem w ostatnich latach na całym świecie, także w Polsce i także w Grupie ERBUD – wśród naszych pracowników jest mnóstwo graczy i fanów esportu. Postanowiliśmy wesprzeć gaming na wielu płaszczyznach, pokazać się studentom i zaprosić do nas na staże i praktyki. A także we współpracy z firmą Globalworth chcemy zaprezentować Halę Koszyki, jedną z naszych flagowych realizacji, w zupełnie nowym świetle. Nie mogę się doczekać końcówki lipca, by zobaczyć, jak w wielkim finale zawodnicy zagrają w wirtualnej Hali Koszyki siedząc w tej prawdziwej – mówi Dariusz Grzeszczak, prezes Grupy ERBUD.
Zobacz również
Wsparcie uniwersyteckich rozrywek
Firma została Partnerem Tytularnym uniwersyteckiej ligi Counter-Strike: Global Offensive i League of Legends. W rozpoczynającej się właśnie wiosennej fazie ERBUD University Esports – EDU zobaczymy szesnaście najlepszych akademickich reprezentacji tych gier. Dzięki współpracy wprowadzona została pula nagród w wysokości 20 tys. złotych, która zostanie rozdzielona pomiędzy trzy najlepsze drużyny w obu grach. Finały rozgrywek odbędą się w maju.
Zagrajmy… w Koszykach
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
15 marca wystartuje konkurs na mapę taktycznej strzelanki na bazie przestrzeni Hali Koszyki. To historyczne miejsce w warszawskim Śródmieściu, za którego rewitalizację i rozbudowę odpowiadał ERBUD. Firma zaprasza do udziału w konkursie na stworzenie konceptu graficznego mapy Koszyków z wykorzystaniem charakterystycznych elementów dla gier drużynowych typu first person shooter. Najlepsze projekty zostaną nagrodzone, a zwycięska mapa zostanie przeniesiona do gry i pozwoli na rywalizację graczy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Koszyki areną zmagań graczy
W lipcu ERBUD, wspólnie z właścicielem i zarządcą Koszyków, firmą Globalworth, która jest partnerem akcji, zorganizuje turniej CS:GO online, którego zwycięzcy pojawią się na finałach offline w Koszykach 31 lipca. Turniej wspierać będą Ziemniak, Kinga Kujawska, Szpero i Kubik.
Za przygotowanie strategii oraz realizację wszystkich działań odpowiedzialna jest agencja Gameset. Projekt prowadzi zespół pod kierownictwem Anny Rezner.