Zadaniem KOHE było stworzenie nowej architektury informacji, która w bardziej czytelny i klarowny sposób przedstawi korzyści i zalety korzystania z platformy, a także pozytywnie wpłynie na wskaźnik konwersji na stronie. Obecnie ilustracje zyskały bardziej czytelny i wpisuje się w nowoczesne trendy styl. Dodatkowo serwis zyskał mechanizmy pozwalające na dowolne rozszerzanie strony z poziomu panelu klienta, dzięki któremu może zmieniać i rozbudowywać ją według własnego uznania.
– Jesteśmy technologicznym liderem rynku rekrutacyjnego w Polsce. Jako dostawca nowoczesnej platformy do zarządzania procesami rekrutacji potrzebowaliśmy strony, która w równie nowoczesny sposób zaprezentuje specyfikę i zalety naszego rozwiązania. Co istotne, stale rozwijamy naszą platformę o nowe funkcje i moduły, a strona www musi umożliwiać nam odpowiednią prezentację zmieniającej się oferty i eksponowanie tego, co w danym momencie dla nas najistotniejsze – mówi Katarzyna Trzaska, marketing manager w eRecruiter. – Nowa strona eRecruiter.pl daje nam takie możliwości, z czego bardzo się cieszymy.
Zobacz również
– Opracowanie nowej wersji strony eRecruiter.pl było inspirującym wyzwaniem ponieważ mieliśmy możliwość przepracowania ścieżek użytkowników jednej z największych platform rekrutacyjnych na polskim ryku – mówi Marcin Piwnicki, CEO i dyrektor kreatywny KOHE i dodaje: – Dzięki wielopoziomowej i bardzo zacieśnionej współpracy z zespołem eRecruiter udało się wypracować każdy z elementów prezentacji systemu w najmniejszych szczegółach, zarówno na poziomie wizualnym, jak i wdrożeniowym.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell