Receptura oparta na kompozycji trzech cennych olejów, zawartość niezbędnych kwasów tłuszczowych Omega-3 i 6, doskonały smak oraz w 100% roślinny skład – tym charakteryzują się produkty marki Flora: Flora Original, Flora Light oraz Flora Gold. To wyjątkowe propozycje dla wszystkich, którzy troszczą się o zdrowie, a także chcą zadać o planetę, włączając do jadłospisu produkty z roślinnym składem.
Teraz marka Flora postanowiła zachęcić konsumentów do sięgania po produkty roślinne, rozpoczynając konsumencką akcję „Śniadaniowi Roślinożercy”.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
– Dobry dzień zaczyna się od wartościowego i zdrowego śniadania. Poprzez akcję „Śniadaniowi Roślinożercy” chcemy zainspirować i zachęcić konsumentów do odkrywania zalet diety roślinnej oraz częstszego sięgania po produkty z roślinnym składem, takie jak te marki Flora. Powstają one na bazie wysokiej jakości olejów roślinnych, dzięki czemu stanowią doskonałe źródło korzystnych dla zdrowia, nienasyconych kwasów tłuszczowych w naszej codziennej diecie. Dodatkowo świetnie smakują i stanowią pyszny dodatek do zdrowego śniadania. Niektórzy zdecydują się może na oparcie swojej kuchni wyłącznie na składnikach roślinnych, inni dążyć będą do ograniczenia produktów zwierzęcych w swoim codziennym jadłospisie – to równie ważne, bo każdy, nawet mały krok w stronę diety opartej na roślinach ma pozytywny wpływ na przyszłość naszą i naszej planety – mówi Angela Konieczko, brand manager marki Flora.
Roślinny ambasador
Ambasadorem akcji „Śniadaniowi Roślinożercy” został dietetyk i opiniotwórczy bloger — Eryk Wałkowicz, znany jako erVegan. Każdego dnia pokazuje on, że dieta roślinna może być zbilansowana, smakowita i pełna niespodzianek. W ramach akcji prezentuje on inspirujące przepisy na roślinne śniadania, publikując je na swoich kanałach w social mediach — na Instagramie, Facebooku oraz blogu. W ten sposób będzie on zachęcać odbiorców do podjęcia roślinnego wyzwania marki Flora. Działania z ambasadorem prowadzone będą przez cały rok.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Wsparcie medialne
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Akcja „Śniadaniowi Roślinożercy” zyska dodatkowe wsparcie medialne. Realizowane będą m.in. aktywności PR oraz działania digitalowe. W ten sposób promowane będą roślinne przepisy i materiały video z przygotowania ich krok po kroku. Akcja komunikowana będzie także na fanpage’u marki Flora na Facebooku oraz na Instagramie. Tam znaleźć będzie można inspirujące przepisy oraz bieżące informacje na temat akcji „Śniadaniowi Roślinożercy” marki Flora.