We współpracy z Maltańską Organizacją Turystyczną, ekipa ESKA TV nakręciła 10 inspirujących odcinków. Uwieczniono w nich niezrównane piękno, hipnotyzujące atrakcje oraz wyśmienitą gastronomię Wysp Maltańskich. Będzie można się dowiedzieć między innymi, dlaczego Valletta jest nazywana muzeum pod gołym niebem, a także poznać historię czerwonych budek telefonicznych na Malcie. Nie zabraknie także widoków z wody (Błękitna Grota, wyspa Gozo, Trójmiasto, wioska Popeye, Marsaxlokk).
Ola Ciupa z ekipą wzięła również udział w prawdziwej maltańskiej fecie.
Zobacz również
– Poszczególne odcinki stworzone przez zespół ESKA TV nie tylko uwypuklają największe walory wysp maltańskich. Pokazują one również, dlaczego należy o nich myśleć w kategoriach całorocznej destynacji turystycznej. Kolejny rekordowy rok przyjazdów z Polski motywuje nas do dalszych działań marketingowych na tym rynku – dodaje John Mary Attard, regionalny dyrektor biura Malta Tourism Authority w Warszawie.
Premierowe odcinki „ESKA on the Beach” z Malty można było zobaczyć już w drugiej połowie sierpnia (od poniedziałku do piątku o godzinie 12:00). Można z nimi zapoznać się także w tym miesiącu. Do 15 września stacja będzie je emitować od poniedziałku do piątku między 6 a 8 rano.
ESKA TV będzie o nich przypominać również w przyszłym roku.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Warto dodać, że jest to pierwsza duża promocja Malty w polskiej telewizji. Szacuje się, że program dotrze do 7 milionów widzów. Zdjęcia do niego powstały w lipcu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing