W ramach współpracy agencja zajmie się opracowaniem globalnej strategii oraz kompleksową obsługą polskiego Fanpage’a i wsparciem działań Social Media w Grupie eSky.
NuOrder jest również odpowiedzialny za kampanię performance w Social Media, której celem będzie wsparcie sprzedaży i działania wizerunkowe.
Zobacz również
„Wybraliśmy NuOrder, ponieważ szukaliśmy str, który poza standardową obsługą Social Mediów, będzie oferował również niekonwencjonalne metody budowania wizerunku w tych kanałach. Dzięki przygotowanej strategii, eSky.pl będzie wytyczać nowe kierunki komunikacji w branży travel.”- mówi Rafał Bartoszewicz Marketing Communication Director.
Za kampanię mediową odpowiedzialny będzie dział performance media NuOrder wraz z eSky Group, który realizował kampanie w Social Media dla takich marek jak Żubrówka, Absolwent, Cydr Lubelski, Danfoss Link, Kotlin, DrWitt czy Tarczyn.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell