TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

eurobank rusza z wizerunkową kampanią reklamową

eurobank 8 września 2014 roku rozpoczyna nową kampanię wizerunkową. To efekt badania klientów eurobanku, z którego wynika, że 96 proc. ankietowanych poleciłoby swoim bliskim konto w eurobanku. Reklamy pojawią się w telewizji, kinach oraz na portalach internetowych.
O autorze
1 min czytania 2014-09-08

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Beeline Research&Consulting, konto osobiste eurobanku jest chętnie polecane przez klientów eurobanku –  96 proc. z nich poleciłoby je swoim bliskim.

– Zadowolenie naszych klientów to dla nas najlepsza rekomendacja i najważniejsze wyróżnienie – podkreśla Wojciech Humiński, Wiceprezes eurobanku. – Stworzyliśmy kampanię, w której chcemy podziękować  osobom posiadającym konta osobiste w eurobanku za zaufanie. Dzięki temu, że z nich korzystają i polecają innym, grupa naszych klientów nieustająco rośnie.

W nowej kampanii marketingowej eurobanku Piotr Adamczyk dziękuje osobom, które polecają konto eurobanku swoim bliskim, znajomym i nieznajomym zarówno na co dzień, jak również od święta. Działania reklamowe – rozpoczęte 8 września, a zaplanowane do 30 listopada – obejmują telewizję (największe stacje), kina, VOD oraz Internet. Kreacją i produkcją zajęła się agencja reklamowa Brasil, a za planowane i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Badanie  przeprowadzone przez Beeline Research&Consulting na zlecenie Euro Banku S.A. w okresie 20.05-06.06.2014 r. na grupie 80 wybranych klientów, aktywnie korzystających z konta w Euro Banku S.A.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Szczegóły na stronie.

Szczegółowe informacje na temat oferty, opłat i prowizji oraz badania dostępne są na stronie i w placówkach Euro Banku S.A.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się