eurobank rusza z wizerunkową kampanią reklamową

eurobank 8 września 2014 roku rozpoczyna nową kampanię wizerunkową. To efekt badania klientów eurobanku, z którego wynika, że 96 proc. ankietowanych poleciłoby swoim bliskim konto w eurobanku. Reklamy pojawią się w telewizji, kinach oraz na portalach internetowych.
O autorze
1 min czytania 2014-09-08

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Beeline Research&Consulting, konto osobiste eurobanku jest chętnie polecane przez klientów eurobanku –  96 proc. z nich poleciłoby je swoim bliskim.

– Zadowolenie naszych klientów to dla nas najlepsza rekomendacja i najważniejsze wyróżnienie – podkreśla Wojciech Humiński, Wiceprezes eurobanku. – Stworzyliśmy kampanię, w której chcemy podziękować  osobom posiadającym konta osobiste w eurobanku za zaufanie. Dzięki temu, że z nich korzystają i polecają innym, grupa naszych klientów nieustająco rośnie.

W nowej kampanii marketingowej eurobanku Piotr Adamczyk dziękuje osobom, które polecają konto eurobanku swoim bliskim, znajomym i nieznajomym zarówno na co dzień, jak również od święta. Działania reklamowe – rozpoczęte 8 września, a zaplanowane do 30 listopada – obejmują telewizję (największe stacje), kina, VOD oraz Internet. Kreacją i produkcją zajęła się agencja reklamowa Brasil, a za planowane i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Badanie  przeprowadzone przez Beeline Research&Consulting na zlecenie Euro Banku S.A. w okresie 20.05-06.06.2014 r. na grupie 80 wybranych klientów, aktywnie korzystających z konta w Euro Banku S.A.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Szczegóły na stronie.

Szczegółowe informacje na temat oferty, opłat i prowizji oraz badania dostępne są na stronie i w placówkach Euro Banku S.A.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się