Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Beeline Research&Consulting, konto osobiste eurobanku jest chętnie polecane przez klientów eurobanku – 96 proc. z nich poleciłoby je swoim bliskim.
– Zadowolenie naszych klientów to dla nas najlepsza rekomendacja i najważniejsze wyróżnienie – podkreśla Wojciech Humiński, Wiceprezes eurobanku. – Stworzyliśmy kampanię, w której chcemy podziękować osobom posiadającym konta osobiste w eurobanku za zaufanie. Dzięki temu, że z nich korzystają i polecają innym, grupa naszych klientów nieustająco rośnie.
Zobacz również
W nowej kampanii marketingowej eurobanku Piotr Adamczyk dziękuje osobom, które polecają konto eurobanku swoim bliskim, znajomym i nieznajomym zarówno na co dzień, jak również od święta. Działania reklamowe – rozpoczęte 8 września, a zaplanowane do 30 listopada – obejmują telewizję (największe stacje), kina, VOD oraz Internet. Kreacją i produkcją zajęła się agencja reklamowa Brasil, a za planowane i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Badanie przeprowadzone przez Beeline Research&Consulting na zlecenie Euro Banku S.A. w okresie 20.05-06.06.2014 r. na grupie 80 wybranych klientów, aktywnie korzystających z konta w Euro Banku S.A.
Szczegóły na stronie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Szczegółowe informacje na temat oferty, opłat i prowizji oraz badania dostępne są na stronie i w placówkach Euro Banku S.A.
Słuchaj podcastu NowyMarketing