Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych oraz wsparciem marketingowym dla niezależnych polskich przedsiębiorców prowadzących działalność detaliczną. Wspierane przez Eurocash sieci franczyzowe i partnerskie zrzeszają niemal 15 tysięcy niezależnych sklepów, działających pod takimi markami jak abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro Sklep czy Gama.
Do Grupy należy również Eurocash Dystrybucja, w ofercie której znajduje się ok. 11 tysięcy produktów. Jednostka współpracuje z blisko 600 dostawcami, obsługując rocznie prawie 20 tys. sklepów.
Zobacz również
– Projekt jest prawdziwym przełomem na rynku FMCG i otwiera niezależnym detalistom nowe możliwości. Nie zamierzamy zwalniać tempa wdrażania innowacji, dzięki którym możemy wspierać naszych klientów. Planujemy uruchomienie kolejnych, nowych funkcjonalności platformy w 2019 roku – powiedział Andrzej Szałowski, dyrektor marketingu w Eurocash Dystrybucja. Nowa platforma Eurocash charakteryzuje się przede wszystkim prostotą i łatwością nawigowania. Zastosowanie ikon ułatwia mniej doświadczonym użytkownikom korzystanie z serwisu oraz znacząco skraca czas szkolenia związanego z jego obsługą. Wersja mobilna platformy umożliwia zarządzanie sklepem oraz współpracą z dystrybutorem bezpośrednio z poziomu smartfona.
Za obszar user experience, stronę graficzną platformy oraz zaprojektowanie aplikacji mobilnej odpowiadały Divante i Uxeria. Realizacja projektu była dla nas wyzwaniem, ponieważ klienci B2B kupują często i regularnie. Ich koszyk jest dużo większy i ma wyższą wartość, niż w przypadku segmentu B2C, dlatego skoncentrowaliśmy się przede wszystkim na uproszczeniu poszczególnych procesów i ergonomii całego serwisu – powiedziała Małgorzata Rusin, Chief Sales Officer Divante.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell