Paulina Klecz, jako social media project managerka zasiliła dział Social Media, zarządzany przez Karolinę Michalak, group account directorkę. Z marketingiem, a szczególnie social mediami, Paulina związana jest od ponad sześciu lat. Największe doświadczenie zdobyła w agencji marketingowej Valkea Media, z której bezpośrednio przyszła do Euvic Digital. Przez ostatnie lata efekty jej pracy, głównie contentowej można było zobaczyć na profilach takich marek jak ECCO, Faktoria Win czy Mary Kay. Paulina planuje, tworzy i prowadzi komunikacje na profilach marek, a także jest odpowiedzialna za rekomendacje działań z influencerami m.in. sektora motoryzacyjnego.
Dział Content & Performance zarządzany przez Martę Maksymowicz, group account directorkę, powiększył się o Wojtka Jakóbczyka, content managera i Pawła Zapałę web designera.
Zobacz również
Wojtek Jakóbczyk karierę zawodową zaczynał blisko ćwierć wieku temu w Pulsie Biznesu, jako manager ds. cyfryzacji. Były redaktorem naczelnym serwisu autoswiat.pl i topgear.com.pl, połączył tradycyjne media papierowe Wydawnictwa RASP z cyfrowymi zasobami Onetu, pracując nad formą i treścią odpowiednią do każdego medium. Wydawał polską wersję kultowego kwartalnika RAMP – Auto.Kultur.Magazin.
W Euvic Digital, na stanowisku content managera, zajmuje się treściami dla klientów z sektora motoryzacji i telekomunikacji.
Paweł Zapała, jako web designer, projektowaniem witryn i interfejsów mobilnych oraz webowych zajmuje się od ponad 14 lat. Doświadczenie zdobywał współpracując m.in. z krakowską agencją interaktywną Warski. Obsłużył kompleksowo ponad 200 firm wykonując projekty witryn internetowych, aplikacji dedykowanych czy identyfikacji wizualnych. Współpracował z wieloma Polskimi markami, liderami w swoich branżach m.in.: nazwa.pl (projekt systemu do obsługi faktur Active Invoice); Litewską grupą CityService (serwis tumieszkamy.pl) czy POSNET Polska S.A. W Euvic Digital zajmuje się obsługą graficzną firm z sektora motoryzacji i telekomunikacji.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing