Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

Eventowy Oscar, czyli nigdy więcej eventowej nudy. Meeting Planner Power Awards rozdane! Statuetka dla Concordii Design

Wszyscy znamy i oglądamy galę finałową rozdania Oscarów - chodzimy do kina i staramy się być na bieżąco z nowościami filmowymi. Znamy też inne, opiniotwórcze nagrody i wyróżnienia: gwiazdki Michelin, po których rozpoznajemy najlepszą restaurację, nagrodę NIKE, która wskazuje najlepszą literaturę...
O autorze
2 min czytania 2017-04-03

… czy wreszcie tzw. „Oscary designu”, czyli międzynarodowe nagrody Red Dot. Swoje „Oscary” ma także branża eventowa. Kto z nas nie uczestniczył w kiepsko zaprojektowanym wydarzeniu, służbowej konferencji czy szkoleniu? Poznań ma się czym pochwalić, bo właśnie w tej dziedzinie nagrodzono Concordię Design. Centrum konferencyjne Concordii dostało prestiżową nagrodę Meeting Planner Power Awards w kategorii Venue.

W kategorii Venue z Concordią Design konkurowały ICE Kraków Congress Centre oraz Europejskie Centrum Solidarności w Gdańsku. Do udziału w konkursie zaproszono miejsca z wyjątkowymi predyspozycjami eventowymi oraz z unikalnym podejściem do organizacji komercyjnych wydarzeń. Wybierając zwycięzców, jury kierowało się przestrzennymi możliwościami obiektu do realizacji określonego typu wydarzeń, jego atrakcyjnością, proponowanymi rozwiązaniami technicznymi, elastycznością, polityką współpracy z branżą, innowacyjnością czy poziomem obsługi klienta. Do wszystkich nominowanych miejsc wysłano też testowe zapytanie ofertowe oraz oceniono funkcjonalność i estetykę strony internetowej.

Meeting Planner Power Awards jest pierwszym konkursem poświęconym branży eventowej poszukującym najlepszych realizacji i praktyk we wszystkich jej sektorach. Celem konkursu jest wyróżnienie najlepszych eventów i projektów związanych z event marketingiem, wskazanie miejsc ze szczególnym potencjałem w projektowaniu wydarzeń oraz wyróżnienie osobistości i ekspertów branży. Organizacja i realizacja komercyjnych wydarzeń to aktualnie silnie rozwijająca się dziedzina z wieloma wyzwaniami. Dziś firmy, które zapraszają swoich pracowników oraz kontrahentów na wydarzenia chcą zlecić ich kompleksowy projekt i realizację. Ważny jest więc sposób tworzenia i planowania wydarzeń, ale także efekt jaki przyniesie dane wydarzenie.

– W Concordii Design nie tylko realizujemy zamawiane wydarzenia, ale także podchodzimy do nich w projektowy sposób. Analizujemy potrzeby uczestników eventu i konfrontujemy je z potrzebami jego organizatorów. Zastanawiamy się, w jaki sposób ze statycznych konferencji i prezentacji stworzyć formułę aktywizującą uczestników, a przez to wspierającą utrwalanie wiedzy i nowych umiejętności. Wymaga to od naszego zespołu ciągłego poszukiwania nowych rozwiązań. W Concordii projektujemy wydarzenia dla wielu branż: od medycznej przez motoryzacyjną po IT. Uczestnicy grają w podchody, w grupach zdobywają kolejne umiejętności i metodą warsztatową poszerzają swoją wiedzę. Najgorszy event to nudny event! Mówię to z perspektywy zarówno uczestnika, jak i organizatora – komentuje Eliza Kozica – Sales Director, Concordia Design.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Concordia Design na przestrzeni ponad 5 lat swojej działalności wypracowała rozpoznawalny sposób tworzenia wydarzeń. Tradycyjne formuły planowania i realizowania eventów dawno już się wyczerpały. Nie wystarczy już zaskakiwać ciekawą aranżacją uzupełnianą odpowiednim cateringiem – eventy trzeba zaprojektować od podstaw: dokładnie tak, jak projektuje się nowoczesne ubrania, meble czy elektronikę. W Concordii w tym procesie partycypują także sami uczestnicy konkretnego wydarzenia: wtedy jeszcze dokładniej odpowiada ono na ich spersonalizowane potrzeby. Centrum konferencyjne stara się także zaprojektować ich interakcje i pomóc w zapamiętaniu treści przekazywanych podczas eventu. Uczestników mobilizuje się do aktywności dzięki konkretnym narzędziom, np. grze kreatywnej w formule podchodów z warsztatowymi stacjami przystankowymi – to autorska metodologia projektowania wydarzeń opracowana przez centrum konferencyjne Concordia Design. Takie wplecenie w wydarzenie mechanizmów grywalizacji i gamyfikacji pozwala nie tylko na efektywne przyswajanie nowej wiedzy poprzez jej doświadczanie, ale także, a może przede wszystkim, na dobrą zabawę. Jest to spójne z wszystkimi obszarami działalności centrum designu, które opierają się na projektowaniu: projektuje się tutaj warsztaty dla dzieci, wystawy, festiwale i spotkania, doświadczenia kulinarne, ale także właśnie eventy dla firm zewnętrznych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing