… czy wreszcie tzw. „Oscary designu”, czyli międzynarodowe nagrody Red Dot. Swoje „Oscary” ma także branża eventowa. Kto z nas nie uczestniczył w kiepsko zaprojektowanym wydarzeniu, służbowej konferencji czy szkoleniu? Poznań ma się czym pochwalić, bo właśnie w tej dziedzinie nagrodzono Concordię Design. Centrum konferencyjne Concordii dostało prestiżową nagrodę Meeting Planner Power Awards w kategorii Venue.
W kategorii Venue z Concordią Design konkurowały ICE Kraków Congress Centre oraz Europejskie Centrum Solidarności w Gdańsku. Do udziału w konkursie zaproszono miejsca z wyjątkowymi predyspozycjami eventowymi oraz z unikalnym podejściem do organizacji komercyjnych wydarzeń. Wybierając zwycięzców, jury kierowało się przestrzennymi możliwościami obiektu do realizacji określonego typu wydarzeń, jego atrakcyjnością, proponowanymi rozwiązaniami technicznymi, elastycznością, polityką współpracy z branżą, innowacyjnością czy poziomem obsługi klienta. Do wszystkich nominowanych miejsc wysłano też testowe zapytanie ofertowe oraz oceniono funkcjonalność i estetykę strony internetowej.
Zobacz również
Meeting Planner Power Awards jest pierwszym konkursem poświęconym branży eventowej poszukującym najlepszych realizacji i praktyk we wszystkich jej sektorach. Celem konkursu jest wyróżnienie najlepszych eventów i projektów związanych z event marketingiem, wskazanie miejsc ze szczególnym potencjałem w projektowaniu wydarzeń oraz wyróżnienie osobistości i ekspertów branży. Organizacja i realizacja komercyjnych wydarzeń to aktualnie silnie rozwijająca się dziedzina z wieloma wyzwaniami. Dziś firmy, które zapraszają swoich pracowników oraz kontrahentów na wydarzenia chcą zlecić ich kompleksowy projekt i realizację. Ważny jest więc sposób tworzenia i planowania wydarzeń, ale także efekt jaki przyniesie dane wydarzenie.
– W Concordii Design nie tylko realizujemy zamawiane wydarzenia, ale także podchodzimy do nich w projektowy sposób. Analizujemy potrzeby uczestników eventu i konfrontujemy je z potrzebami jego organizatorów. Zastanawiamy się, w jaki sposób ze statycznych konferencji i prezentacji stworzyć formułę aktywizującą uczestników, a przez to wspierającą utrwalanie wiedzy i nowych umiejętności. Wymaga to od naszego zespołu ciągłego poszukiwania nowych rozwiązań. W Concordii projektujemy wydarzenia dla wielu branż: od medycznej przez motoryzacyjną po IT. Uczestnicy grają w podchody, w grupach zdobywają kolejne umiejętności i metodą warsztatową poszerzają swoją wiedzę. Najgorszy event to nudny event! Mówię to z perspektywy zarówno uczestnika, jak i organizatora – komentuje Eliza Kozica – Sales Director, Concordia Design.
Concordia Design na przestrzeni ponad 5 lat swojej działalności wypracowała rozpoznawalny sposób tworzenia wydarzeń. Tradycyjne formuły planowania i realizowania eventów dawno już się wyczerpały. Nie wystarczy już zaskakiwać ciekawą aranżacją uzupełnianą odpowiednim cateringiem – eventy trzeba zaprojektować od podstaw: dokładnie tak, jak projektuje się nowoczesne ubrania, meble czy elektronikę. W Concordii w tym procesie partycypują także sami uczestnicy konkretnego wydarzenia: wtedy jeszcze dokładniej odpowiada ono na ich spersonalizowane potrzeby. Centrum konferencyjne stara się także zaprojektować ich interakcje i pomóc w zapamiętaniu treści przekazywanych podczas eventu. Uczestników mobilizuje się do aktywności dzięki konkretnym narzędziom, np. grze kreatywnej w formule podchodów z warsztatowymi stacjami przystankowymi – to autorska metodologia projektowania wydarzeń opracowana przez centrum konferencyjne Concordia Design. Takie wplecenie w wydarzenie mechanizmów grywalizacji i gamyfikacji pozwala nie tylko na efektywne przyswajanie nowej wiedzy poprzez jej doświadczanie, ale także, a może przede wszystkim, na dobrą zabawę. Jest to spójne z wszystkimi obszarami działalności centrum designu, które opierają się na projektowaniu: projektuje się tutaj warsztaty dla dzieci, wystawy, festiwale i spotkania, doświadczenia kulinarne, ale także właśnie eventy dla firm zewnętrznych.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing