Landing page to dedykowany interfejs dla kampanijnego filmu, który rozwija hasło Every Sound Makes Music. Strona została zaprojektowana w taki sposób, by można było w całości wyświetlić ją także na kanale Youtube.
Główną treścią strony jest opowieść o muzyce miasta osadzona w Nowym Jorku. W sezonie AW14 połączono trzy charakterystyczne dla marki elementy: styl, muzykę i miasto. Film podzielono na wstęp i pięć etiud. Każda z nich opowiada osobną historię, a połączone stanowią spójną całość ilustrującą hasło kampanii. Breathe, Lovesong, Sadness is a must, Truth or dare i Bark back to krótkie klipy o życiu w wielkim mieście. Każdą z nich opatrzono narracją i specjalnie skomponowanym soundtrackiem zawierającym sample miejskich dźwięków.
Zobacz również
Na potrzeby jesienno-zimowej kolekcji powstał także nowy lookbook. Możliwość łatwego zakupu prezentowanych zestawień łączy się w nim z intuicyjną nawigacją i estetyczną prezentacją zdjęć.
Kampanię wspierać będą działania promocyjne na Youtube, Facebooku, w prasie oraz na nośnikach wielkoformatowych. Strona kampanijna zostanie zaprezentowana także w całości na kanale marki na Youtube.
Koncepcja i internetowa odsłona kampanii – zjednoczenie.com Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zdjęcia – Rafał Milach
Film – Bart Pogoda
Stylizacja – Marta Kalinowska
Make-up – Małgorzata Sulima
Modelka – Basia Szkaluba (IMG ModelsWorldwide)
Model – Jacques Naude (DNA Models)
Dyrektor kreatywny – Maciek Czarnecki
Brand Manager – Grzegorz Chyła
Koncepcja i produkcja – Piotr Spodnik (AFPHOTO)
Muzyka – Krystian Wołowski
Słuchaj podcastu NowyMarketing