Jej obecność pozwala nam wejść na kolejny szczebel rozwoju agencji. Postanowiliśmy również skrócić nazwę z Buzz Media na buzz. i w niej zamknąć wszystkie kompetencje agencji” – komentuje Paweł Suchocki, Managing Director i założyciel buzz.
Dzięki połączeniu kompetencji Buczny i Suchockiego rynek zyskał niezależną agencję full service, którą wyróżnia elastyczność w pracy z klientem – to ona zapewnia obustronny komfort w budowaniu relacji biznesowych i dążeniu do postawionych celów
Zobacz również
buzz. w nowej formule oferuje usługi w zakresie budowania strategii marketingowych, kreacji, ATL, BTL, digital (w tym social media marketing), eventów oraz marketingu rekomendacji.
„W niezależnej strukturze agencja może pozwolić sobie na swobodę oraz elastyczne podejście do klienta i jego projektu. Zdajemy sobie sprawę z ciągłego przenikania się mediów online i offline. Z doświadczenia wiemy, że koncept na działania offline często rodzi się z briefu na działania digital i odwrotnie. Dlatego nie skupiamy się jedynie na np. social mediach czy kampanii BTL, a kompleksowej obsłudze i realizacji wspólnie wypracowanych strategii. Kładziemy mocny nacisk na rozwój nie tylko umiejętności operacyjnych naszych pracowników, ale także ich wiedzy marketingowej. Ponadto każdy z naszych specjalistów współpracujących z klientem zna jego historię oraz szczegóły dotyczące wszystkich wspólnie prowadzonych projektów” – dodaje Ewa Buczny.
Ważną częścią oferty buzz. jest usługa marketingu rekomendacji realizowana za pośrednictwem platformy Rekomenduj.to. „Kładziemy duży nacisk na rozwój tego obszaru oraz wychodzimy z usługą także poza granice kraju. Marketing rekomendacji w naszym wykonaniu przestał być po prostu testowaniem produktu. Więcej informacji na ten temat ujawnimy wkrótce” – mówi Paweł Suchocki.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
buzz. pod wspólnym przewodnictwem Ewy Buczny i Pawła Suchockiego w ostatnim czasie wygrał przetargi na obsługę kilku brandów ze „stajni” Pernod Ricard. Agencja była odpowiedzialna m.in. za digitalowy relaunch wódki Wyborowa. Do grona klientów dołączył też STORCK oraz Adamed. Agencja będzie odpowiadała również za kompleksową obsługę marketingową BaByliss Polska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wśród klientów agencji znajdują się m.in. Pernod Ricard, STORCK, Nestlé, Winiary, Onet, Target oraz Adamed Consumer Healthcare.