Ewa Buczny partnerem w agencji buzz. Agencja pod nową nazwą poszerza struktury oraz zakres usług

„Zadowoleni klienci coraz częściej proponowali nam współpracę przy projektach z różnych obszarów marketingu. Dzięki połączeniu naszych dotychczasowych kompetencji i wiedzy z doświadczeniem Ewy jesteśmy w stanie w pełni odpowiadać na potrzeby marketerów.
O autorze
1 min czytania 2015-10-14

Jej obecność pozwala nam wejść na kolejny szczebel rozwoju agencji. Postanowiliśmy również skrócić nazwę z Buzz Media na buzz. i w niej zamknąć wszystkie kompetencje agencji” – komentuje Paweł Suchocki, Managing Director i założyciel buzz. 

Dzięki połączeniu kompetencji Buczny i Suchockiego rynek zyskał niezależną agencję full service, którą wyróżnia elastyczność w pracy z klientem – to ona zapewnia obustronny komfort w budowaniu relacji biznesowych i dążeniu do postawionych celów

buzz. w nowej formule oferuje usługi w zakresie budowania strategii marketingowych, kreacji, ATL, BTL, digital (w tym social media marketing), eventów oraz marketingu rekomendacji. 

„W niezależnej strukturze agencja może pozwolić sobie na swobodę oraz elastyczne podejście do klienta i jego projektu. Zdajemy sobie sprawę z ciągłego przenikania się mediów online i offline. Z doświadczenia wiemy, że koncept na działania offline często rodzi się z briefu na działania digital i odwrotnie. Dlatego nie skupiamy się jedynie na np. social mediach czy kampanii BTL, a kompleksowej obsłudze i realizacji wspólnie wypracowanych strategii. Kładziemy mocny nacisk na rozwój nie tylko umiejętności operacyjnych naszych pracowników, ale także ich wiedzy marketingowej. Ponadto każdy z naszych specjalistów współpracujących z klientem zna jego historię oraz szczegóły dotyczące wszystkich wspólnie prowadzonych projektów” – dodaje Ewa Buczny.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ważną częścią oferty buzz. jest usługa marketingu rekomendacji realizowana za pośrednictwem platformy Rekomenduj.to. „Kładziemy duży nacisk na rozwój tego obszaru oraz wychodzimy z usługą także poza granice kraju. Marketing rekomendacji w naszym wykonaniu przestał być po prostu testowaniem produktu. Więcej informacji na ten temat ujawnimy wkrótce” – mówi Paweł Suchocki.

buzz. pod wspólnym przewodnictwem Ewy Buczny i Pawła Suchockiego w ostatnim czasie wygrał przetargi na obsługę kilku brandów ze „stajni” Pernod Ricard. Agencja była odpowiedzialna m.in. za digitalowy relaunch wódki Wyborowa. Do grona klientów dołączył też STORCK oraz Adamed. Agencja będzie odpowiadała również za kompleksową obsługę marketingową BaByliss Polska. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wśród klientów agencji znajdują się m.in. Pernod Ricard, STORCK, Nestlé, Winiary, Onet, Target oraz Adamed Consumer Healthcare.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się