Ewa Chodakowska, Jessica Mercedes i Maffashion w nowej kampanii adidas Women

Po raz pierwszy trzy najważniejsze polskie ambasadorki adidas, Ewa, Jessica i Maffashion wystąpiły razem, współtworząc wideo promujące najnowszą kolekcję Statement adidas Women. W energetycznym, pełnym dynamicznych ujęć filmie udowadniają one, że najważniejsza jest kreatywność i pasja.
O autorze
0 min czytania 2018-11-07

Wideo zostało opublikowane na kanałach społecznościowych ambasadorek adidas i jest jednym z elementów trwającej właśnie kampanii promującej najnowszą kolekcję Statement adidas Women. Kolekcja została stworzona dla silnych, kreatywnych kobiet, które mają odwagę realizować swoje pasje.

Koncepcję kreatywną przygotowała agencja Liquid Thread, za produkcję odpowiada dom produkcyjny High Noon, natomiast komunikacją zajmuje się agencja Tailor Made PR.

 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie.

Post udostępniony przez Ewa Chodakowska Fitness Expert (@chodakowskaewa)

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell

#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell

Więcej informacji o nowej kolekcji Statement znajduje się na stronie www.adidas.pl/statementcollection.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się