W ramach zmian w strukturze działu Client Service, który z początkiem sierpnia objął Michał Wiśniewski – Client Service Director, powstało nowe stanowisko – Group Account Director. Obejmie je Ewa Dołbniak, dotychczasowy Account Director. Także Maciej Hilt, pełniący do tej pory funkcję Account Supervisora, otrzymał promocję i z początkiem września został Account Directorem.
Ewa Dołbniak jest związana z OS3 od 2015 roku, a z branżą od ponad 11 lat. W tym okresie odpowiedzialna była za tworzenie strategii, realizacje kampanii, budowanie wizerunku marek i zarządzanie nimi od strony klienckiej, pracując dla Philip Morris w Polsce i Rumunii (marka Marlboro), CEDC International (marka Bols) oraz Philips Polska (marka SAECO). Jako Group Account Manager Ewa odpowiedzialna będzie za koordynację pracy podległych zespołów i realizację postawionych przed nimi celów biznesowych, a raportować będzie do Michała Wiśniewskiego – Client Service Directora.
Zobacz również
Maciej Hilt jest związany z OS3 od roku 2012. Podczas całej kariery w OS3, drogą awansu, systematycznie obejmował kolejne stanowiska – początkowo jako Senior Account Executive – aż po szczeble menadżerskie. Pracował między innymi nad projektami dla: CCC, Volvo, Philips czy Intel. Głównymi zadaniami Macieja Hilta na nowym stanowisku będzie koordynacja projektów dla kluczowych klientów agencji, realizacja strategii biznesowej firmy oraz dbanie o relacje z klientami. Maciej będzie raportował bezpośrednio do Ewy Dołbniak.
Michał Wiśniewski, Client Service Director w OS3 tak komentuje awanse w podległym dziale – Agencja OS3 przechodzi obecnie wiele zmian. Pracujemy nad strukturą, poszerzaniem swoich kompetencji i portfolio, ale nie zapominamy o naszych pracownikach. Ważne jest by budować mocny zespół, odpowiedzialny za biznes. By to osiagnąć, potrzebujemy mocnych i zorientowanych na cel team leaderow. Ewa i Maciek to osoby, które swoją postawą i zaangażowaniem realnie wpływają na budowanie przewagi konkurencyjnej agencji, dlatego ich promocja jest w pełni zasłużona. Warto tutaj także podkreślić ich wysoko rozwinięte umiejętności zarządcze oraz menadżerskie. Mam nadzieję, że nasze kolejne wspólne projekty będą równie owocne, a agencja wkrótce pochwali się kolejnymi sukcesami z ich udziałem.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach