Ewolucja mody ulicznej w nowej kolekcji PUMA x The Hundreds

PUMA łączy siły z legendarną marką streetwearową The Hundreds, prezentując najnowszą kolekcję ubrań, butów i dodatków. Inspirowana transformacją mody ulicznej w ciągu trzech ostatnich dekad linia „The 90s Clique” zawiera mocne elementy graficzne oraz odważne łączenia kolorów.
O autorze
1 min czytania 2020-05-07

Duet postawił na cztery trendy, które opanowały lata 90-te – preppy, czyli amerykański luz w połączeniu z elegancją, jock, który nawiązuje do licealnych uniformów, party crew, czyli ubrania, które królowały na koncertach i imprezach oraz 20/20, czyli wszystko co najlepsze we współczesnej modzie w połączeniu z najntisowym sznytem.

Wiatrówka w kratę PUMA x The Hundreds najlepiej oddaje klimat lat 90., dzięki luźnemu fasonowi oraz zapinanemu na zamek kołnierzowi. Wersja camo reflective w zestawie z szortami odsłania bardziej współczesną stronę kolekcji. Załoga 20/20 reprezentowana jest przez buty RS-Pure x The Hundreds, które łączą w sobie styl retro z nowoczesnymi rozwiązaniami. Nowa linia zawiera również klasyki PUMA, takie jak Palace Guard, Performer Mid, Clyde i Leadcat, stylem dopasowane do każdej „kliki”.

Do najważniejszej kolekcji akcesoriów należą kapelusz bucket hat, czapkaz daszkiem oraz dwa rodzaje plecaków.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

The Hundreds z siedzibą w Kalifornii została założona w 2003 roku przez Bobby’ego Kima i Bena Shenassafara. Jest to klasyczna marka streetwearowa oraz platforma medialna poświęcona globalnej kulturze ulicznej. Ich główna idea, człowiek nad produktem, jest również siłą stojącą za współpracą z PUMA. Dzięki bacznej obserwacji mody na przestrzeli wielu lat, projektanci mieli okazję tworzyć produkty dla konsumentów zarówno kiedyś, jak i dziś.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kolekcja PUMA x The Hundreds dostępna jest od 7 maja na PUMA.com

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się