Duet postawił na cztery trendy, które opanowały lata 90-te – preppy, czyli amerykański luz w połączeniu z elegancją, jock, który nawiązuje do licealnych uniformów, party crew, czyli ubrania, które królowały na koncertach i imprezach oraz 20/20, czyli wszystko co najlepsze we współczesnej modzie w połączeniu z najntisowym sznytem.
Zobacz również
Wiatrówka w kratę PUMA x The Hundreds najlepiej oddaje klimat lat 90., dzięki luźnemu fasonowi oraz zapinanemu na zamek kołnierzowi. Wersja camo reflective w zestawie z szortami odsłania bardziej współczesną stronę kolekcji. Załoga 20/20 reprezentowana jest przez buty RS-Pure x The Hundreds, które łączą w sobie styl retro z nowoczesnymi rozwiązaniami. Nowa linia zawiera również klasyki PUMA, takie jak Palace Guard, Performer Mid, Clyde i Leadcat, stylem dopasowane do każdej „kliki”.
Do najważniejszej kolekcji akcesoriów należą kapelusz bucket hat, czapkaz daszkiem oraz dwa rodzaje plecaków.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
The Hundreds z siedzibą w Kalifornii została założona w 2003 roku przez Bobby’ego Kima i Bena Shenassafara. Jest to klasyczna marka streetwearowa oraz platforma medialna poświęcona globalnej kulturze ulicznej. Ich główna idea, człowiek nad produktem, jest również siłą stojącą za współpracą z PUMA. Dzięki bacznej obserwacji mody na przestrzeli wielu lat, projektanci mieli okazję tworzyć produkty dla konsumentów zarówno kiedyś, jak i dziś.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kolekcja PUMA x The Hundreds dostępna jest od 7 maja na PUMA.com