Transakcja została zrealizowana na przełomie września i października b.r. i środki już znajdują się na koncie Houzee.pl. Zostaną przeznaczone na dalszy rozwój pierwszego rodzimego portalu oferującego wyselekcjonowane przez stylistów i projektantów artykuły wyposażenia wnętrz ze znacznymi rabatami.
– Przeprowadziliśmy gruntowną analizę inwestycyjną Houzee.pl i jesteśmy przekonani, że to projekt z ogromnym potencjałem biznesowym, o zdrowych podstawach i efektywnie zarządzany przez sprawny i doświadczony zespół. To dobre uzupełnienie naszego portfela inwestycyjnego – mówi Kinga Stanisławska, partner zarządzający Experior Venture Fund.
Zobacz również
W ciągu pierwszego roku działalności serwis odnotował sześciokrotny wzrost przychodów i liczby użytkowników, stale powiększając również portfolio dostępnych produktów. Pozyskane fundusze zostaną przeznaczone na dalszy rozwój oferty, realizację strategii marketingowej i narzędzia wzmacniające profesjonalnąobsługę klienta.
– Dzięki wsparciu funduszu Houzee.pl będzie mógł wejść w nową, dużo bardziej intensywną fazę rozwoju. Przez rok budowaliśmy struktury firmy i zadbaliśmy o solidne fundamenty. Teraz czas na aktywne zdobywanie rynku – mówi Tomasz Dalach, który 1 październikaobjął stanowisko prezesa zarządu spółki.– Przewidujemy, że w ciągu najbliższych dwóch lat możemy pozyskać kilkaset tysięcy użytkowników.
Houzee.pl działa na zasadzie klubu zakupowego. To formuła bardzo popularna w krajach zachodnich. Konsumenci oczekują zniżek i atrakcyjnych propozycji, nie chcą już jednak uczestniczyć w masowej sprzedaży. Dobrze działający klub zapewnia im nie tylko atrakcyjne oferty, ale także pomaga dokonywać wyborów, dostarcza inspiracji i daje poczucie elitarności. Houzee.pl to pierwszy rodzimy portal Home&Living, który został stworzony z myślą o potrzebach polskich odbiorców i ich specyficznych gustach. Co tydzień w serwisie prezentowanych jestkolejnych kilkaset produktów pogrupowanych w kategorietematyczne. Ideą portalu jest inspirowanie członków klubu do stosowania nowych rozwiązań i tworzenia ciekawych aranżacji. Serwis oferuje produkty dla domu i mieszkania – od drobiazgów ożywiających wnętrza (typu poduszki, wazony, obrazy) poprzez unikatowe sprzęty codzienne (np. sztućce, porcelanę) aż do mebli.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing