Od 2020 roku również hiszpańskie nastolatki mogą cieszyć się pięknym manicure wykonanym w domowym zaciszu dzięki wprowadzeniu marki hi hybrid do wybranych sklepów Clarel, jednej z największych sieci drogeryjnych w Hiszpanii.
F11 odpowiada za kampanię digital oraz w mediach społecznościowych, współpracując z działem marketingu hi hybrid w zakresie zakupu mediów oraz optymalizacji narzędzi. Kampania jest realizowana od lipca do grudnia 2020 roku.
Zobacz również
F11 współpracuje z firmą Nesperta, właścicielem marek hi hybrid i Semilac, od 2018 roku.
To kolejna kampania agencji F11 wychodząca poza Polskę. Agencja F11 jako agencja członkowska międzynarodowego aliansu AMIN Worldwide zrealizowała już ponad 20 kampanii polskich marek na rynkach zagranicznych.
![Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/webinar-cross-border-e-commerce-prawo-cover-142x0-c-default.jpg)
Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]