Na zlecenie banku powstanie w sumie dwanaście animacji, które będą prowadzić klienta przez nowe usługi i sposób obsługi bankowości internetowej i mobilnej. Bank wprowadza między innymi aplikację mobilną, przelewy przez Facebooka lub telefon czy kartę z wyświetlaczem.
Główna animacja – GetinUP Overview, pozwala szybko zapoznać się z najważniejszymi nowikami w korzystaniu z konta bankowego. Oprócz niej powstały trzy tutoriale, umożliwiające poznanie aplikacji mobilnej, managera finansów i interface bankowości on line. Obecnie trwają prace nad kolejnymi ośmioma materiałami, które będą wyświetlane w placówkach banku.
Zobacz również
„Materiały przygotowywane przez f25 to multimedialne ulotki spójne z komunikacją marketingową banku. Przygotowujemy je, aby ułatwić Klientom zapoznanie się z naszą ofertą. Animacje przygotowywane są w 2D i za całość procesu produkcyjnego odpowiada f25 pracując na materiałach dostarczanych przez nasze studio graficzne.” – mówi Julia Kohman-Kulisiewicz, Specjalista ds. marketingu w Departamencie Marketingu Detalicznego Getin Banku.
Gotowe materiały można obejrzeć na YouTube:
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing