Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

f25 dla Getin Banku

Dom produkcyjny f25 realizuje dla Getin Banku animacyjne materiały video, które mają wspomóc działania związane z rebrandingiem i ułatwić klientom zapoznanie się z nowymi usługami i wizerunkiem banku.
O autorze
1 min czytania 2013-04-09

Na zlecenie banku powstanie w sumie dwanaście animacji, które będą prowadzić klienta przez nowe usługi i sposób obsługi bankowości internetowej i mobilnej. Bank wprowadza między innymi aplikację mobilną, przelewy przez Facebooka lub telefon czy kartę z wyświetlaczem.

Główna animacja – GetinUP Overview, pozwala szybko zapoznać się z najważniejszymi nowikami w korzystaniu z konta bankowego. Oprócz niej powstały trzy tutoriale, umożliwiające poznanie aplikacji mobilnej, managera finansów i interface bankowości on line. Obecnie trwają prace nad kolejnymi ośmioma materiałami, które będą wyświetlane w placówkach banku.

„Materiały przygotowywane przez f25 to multimedialne ulotki spójne z komunikacją marketingową banku. Przygotowujemy je, aby ułatwić Klientom zapoznanie się z naszą ofertą. Animacje przygotowywane są w 2D i za całość procesu produkcyjnego odpowiada f25 pracując na materiałach dostarczanych przez nasze studio graficzne.” – mówi Julia Kohman-Kulisiewicz, Specjalista ds. marketingu w Departamencie Marketingu Detalicznego Getin Banku.

Gotowe materiały można obejrzeć na YouTube:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj




 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się