Fabryka Komunikacji Społecznej wygrała przetarg na promocję IKP

Fabryka Komunikacji Społecznej wygrała przetarg na realizację kampanii informacyjno-edukacyjnej promującej Internetowe Konto Pacjenta oraz mobilną aplikację mojeIKP. W przetargu startowało 7 agencji.
O autorze
0 min czytania 2021-06-07

Głównym celem kampanii jest budowanie świadomości i wizerunku IKP oraz powiązanych z nim e-usług oraz aplikacji mobilnej mojeIKP. Kampania ma dotrzeć do ogółu społeczeństwa, a jej efektem ma być wzrost liczby użytkowników platformy oraz aplikacji.

Fabryka Komunikacji Społecznej będzie odpowiadać za kompleksową realizację kampanii, a w tym: kampania w Internecie (display, search), współpraca z influencerami, realizacja kampanii w social mediach, przygotowanie i emisja artykułów sponsorowanych oraz przygotowanie 15” animacji do wykorzystania w Internecie.

Organizatorem kampanii jest Centrum e-Zdrowia. Działania będą realizowane w III oraz IV kwartale 2021 roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj