Głównym celem kampanii jest budowanie świadomości i wizerunku IKP oraz powiązanych z nim e-usług oraz aplikacji mobilnej mojeIKP. Kampania ma dotrzeć do ogółu społeczeństwa, a jej efektem ma być wzrost liczby użytkowników platformy oraz aplikacji.
Fabryka Komunikacji Społecznej będzie odpowiadać za kompleksową realizację kampanii, a w tym: kampania w Internecie (display, search), współpraca z influencerami, realizacja kampanii w social mediach, przygotowanie i emisja artykułów sponsorowanych oraz przygotowanie 15” animacji do wykorzystania w Internecie.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Organizatorem kampanii jest Centrum e-Zdrowia. Działania będą realizowane w III oraz IV kwartale 2021 roku.