Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

FACE IT! dla naczelnej Izba Pielęgniarek i Położnych

Naczelna Izba Pielęgniarek i Położnych rozpoczęła współpracę z agencję PR. Od lutego za kompleksowe działania public relations odpowiada warszawska agencja FACE IT!
O autorze
1 min czytania 2017-02-09

FACE IT! zajmie się public i media relations, komunikacją w social mediach, akcjami specjalnymi oraz organizacją eventów. Projekt prowadzi Dorota Steliga, Account Director i Magdalena Pytkowska, Junior Account Executive. Agencję wybrano w wyniku przetargu, umowę podpisano na czas nieokreślony.

Naczelna Izba Pielęgniarek i Położnych to jedna z najliczniejszych grup zawodowych w Polsce, licząca ponad 300 tys. członków. Samorząd pielęgniarek i położnych powstał na mocy ustawy z dnia 19.04.1991 o samorządzie pielęgniarek i położnych. NIPIP informuje o kierunkach rozwoju pielęgniarstwa i położnictwa w Polsce, często przedstawia zajmowane stanowisko w sprawach dotyczących stanu zdrowia społeczeństwa i polityki zdrowotnej państwa oraz organizacji ochrony zdrowia.

Stale działamy na rzecz pielęgniarek i położnych, prowadzimy aktywności, których celem jest z jednej strony dbałość o standardy pracy, z drugiej zaś chcemy, by nasza praca była dostrzegana i właściwie wynagradzana. Pielęgniarka i położna to zawody o wysokiej randze ważności społecznej, a jednak wciąż mało osób docenia trud, jaki wkładają w codzienną pracę. Wierzymy w to, że działania PR agencji Face it!, pomogą w realizacji naszych planów na rzecz pacjentów i naszego zawodowego środowiska – mówi Zofia Małas, prezes Naczelnej Rady Pielęgniarek i Położnych.

Agencja Face it! działa od 2012 roku. Prowadzi m.in. działania PR dla kanałów telewizyjnych, jak: France 24, Romance TV, Motowizja, ARTE, a także Cinema City i Wyższej Szkoły Artystycznej oraz klientów z branży kosmetycznej, medycznej, FMCG i innych. Obecnie agencja obsługuje m.in. takie brandy, jak Paese, Stema, Prelios, Toptextil, Shop Doctor.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj