Face it! dla ogólnopolskiej sieci Grochola Prawdziwy Chleb

Sieć piekarni Grochola Prawdziwy Chleb. rozpoczęła współpracę PR z FACE IT! Agencja została wybrana w drodze rekomendacji i będzie odpowiedzialna za organizację eventów, wdrażanie strategii wizerunkowej marki, media relations oraz prowadzenie profili społecznościowych na Facebooku i Instagramie.
O autorze
1 min czytania 2017-06-05

Marka Grochola Prawdziwy Chleb. jest wierna tradycyjnym metodom piekarstwa, dzięki którym wytwarzane pieczywo i wyroby cukiernicze wyróżniają nie tylko walory smakowe i estetyczne, ale przede wszystkim zdrowotne. Każdy sklep sieci oferuje bogaty asortyment chlebów, bułek, a także słodkich wyrobów, jak pączki, drożdżówki czy torty okolicznościowe. Nie brakuje też kanapek robionych na miejscu z najlepszego naturalnego pieczywa i świeżej, parzonej na miejscu kawy.

Chcemy przywrócić modę na prawdziwy chleb, za którego smakiem i zapachem tęskni coraz więcej Klientów. Nasze pieczywo powstaje w oparciu o tradycyjne receptury i metody, na pszennych i żytnich zakwasach, bez drożdży (nie każde ale część), sztucznych dodatków czy barwników. Jesteśmy przedsiębiorstwem rodzinnym z kujawsko-pomorskiego, ale dzięki rosnącej popularności naszych wyrobów, sukcesywnie poszerzamy dystrybucję o kolejne województwa. Równolegle pracujemy nad wzmacnianiem znajomość naszej marki wśród konsumentów, stąd decyzja o nawiązaniu współpracy z profesjonalną agencją PR – tłumaczy Dariusz Grochola, właściciel sieci Grochola Prawdziwy Chleb.

Agencja Face it! działa od 2012 roku. Wśród obecnych klientów agencji są m.in. Cinema-City, France24, ARTE, firma doradztwa inwestycyjnego Prelios, czołowy importer materiałów obiciowych Toptextil, Shop Doctor, agencja pracy Jobhouse, hotel Bacówka Radawa SPA, paluszki Stema czy Wyższa Szkoła Artystyczna.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj