Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

faceADDICTED zmienia się w F11 Agency

Po 8 latach działalności agencja faceADDICTED przeobraża się w F11 Agency - Digital Solutions Agency. Nowa nazwa jest kontynuacją strategii koncentrującej się na podejściu typu full service, które łączy działania interaktywne, digital, tworzenie produktów, usług oraz komunikacji.
O autorze
1 min czytania 2018-07-05

Zmiany w F11 (dawniej: faceADDICTED) zbiegły się w czasie z ponownym przyznaniem agencji przez Media & Marketing Polska wyróżnienia „Interaktywna Agencja Roku 2018” w kategorii Transformacja oraz z bardzo pozytywnym odbiorem jej usług w badaniach satysfakcji Klientów. Przeprowadzony rebranding oddaje holistyczne podejście F11 (inaczej full screen) do prowadzonych działań. F11 stawia na dostrzeganie i efektywne wykorzystanie wszystkich narzędzi digital marketingu w kreowaniu pozytywnego doświadczenia marki, w konsekwencji gwarantując wzrosty w erze cyfrowej transformacji.

W tym celu agencja F11 planuje akwizycje rozszerzające jej portfolio oraz nie rezygnuje z rozwoju produktów własnych. Cześć z nich jest już dziś wykorzystywana do obsługi leadów i generowania sprzedaży Grupy PGD, działań z zakresu predictive PR w zarządzaniu kryzysowym czy do produkcji kontentu.

F11 Agency ostatnie lata wykorzystała do zbudowania stabilnej pozycji agencji posiadającej duże portfolio partnerów technologicznych oraz do budowy ekspertyzy i zaplecza know-how, by stać się partnerem pierwszego wyboru dla dyrektorów marketingu. Dzięki temu agencja realizuje skutecznie nie tylko projekty, w których wyzwaniem są zagadnienia związane z wizerunkiem marki, ale przede wszystkim ze światem danych, technologii oraz transformacji digitalowej. To właśnie projekty z kategorii digital transformation czy martech (technologia w marketingu) stanowią już prawie ¼ projektów realizowanych przez agencję F11 we współpracy z managerami C-level.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj