Temu Poland nie zwalnia tempa
Oczywiście to po Temu można było spodziewać się dalszej intensyfikacji działań reklamowych w ekosystemie Meta. Na jego koncie w lipcu odnotowaliśmy 13 tysięcy reklam więcej niż w czerwcu (wzrost o 24%), co oznacza, że w minionym miesiącu Temu emitowało już niemal 70 tysięcy reklam.
Reklamodawcy w ekosystemie Meta z największą liczbą reklam w lipcu 2025 roku
Zobacz również
Również inni reklamodawcy intensyfikowali swoje działania reklamowe. Na koncie pizzerii Da Grasso, Pepsi, KFD czy New Balance pojawiło się ponad 500 reklam więcej niż w czerwcu.
Jednak w porównaniu do Temu wzrosty te są niemal symboliczne.
Wakacyjne przygotowania na profilu Revoluta
W lipcu nastąpiła zmiana na pozycji lidera w rankingu najbardziej zasięgowych reklam w Mecie.
Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]
Dwie reklamy o największym zasięgu, przekraczającym odpowiednio 12 i 10 milionów, opublikował Revolut – debiutant w tym rankingu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Reklamy marki dotyczyły wakacyjnych udogodnień związanych z płatnościami, zarządzaniem finansami czy bezproblemową wymianą walut.

Reklamy z największymi zasięgami w ekosystemie Meta w lipcu 2025 roku
W TOP 15 znalazły się łącznie 4 reklamy Revoluta.
Wśród reklam o największym zasięgu nie zabrakło również konkursów organizowanych przez marki Orbit, Lipton czy Somersby.
Czołowi reklamodawcy na wakacjach
Ranking najbardziej zasięgowych reklam w lipcu uległ znacznym zmianom – na próżno szukać w nim Lidla, eobuwie, Skyshowtime czy JYSKA na czołowych pozycjach. Najwięksi polscy reklamodawcy ewidentnie zwolnili tempo i zmniejszyli wysiłki reklamowe w minionym miesiącu.
Widać to również patrząc na ogólne zasięgi tych marek w Mecie w lipcu – na ich koncie odnotowaliśmy mniejsze zasięgi w porównaniu do czerwca.
Czy zmieni się to już w sierpniu? Czas pokaże. Ciekawie zapowiadającym się wątkiem jest na przykład współpraca Lidla z Maffashion, którą dyskont może intensywnie promować w social media.
Grafiki: mat. pras.