Zidentyfikowanie tematów rozmów na Facebooku może pozwolić przewidzieć kolejne wydarzenia w otaczającym nas świecie. Raport pokazuje trendy w 7 kategoriach: Beauty & Fashion, Handel, Rozrywka, Żywność, Wellness, Nauka & Technologie oraz Podróże & Czas Wolny.
Dowiadujemy się m.in., że konsumenci zainteresowani korzyściami płynącymi z niektórych produktów spożywczych bardzo często poruszają temat prawidłowego odżywiania w dyskusjach o gotowaniu. Natomiast świadomość ekologiczna coraz silniej wpływa na decyzje zakupowe w branży kosmetycznej, modowej i turystycznej.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Raport uzupełniają opinie i komentarze ekspertów z The Innovation Group J. Walter Thompson Intelligence, PSFK i Stylus.
Pełna treść raportu dostępna jest na stronie.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]