Zidentyfikowanie tematów rozmów na Facebooku może pozwolić przewidzieć kolejne wydarzenia w otaczającym nas świecie. Raport pokazuje trendy w 7 kategoriach: Beauty & Fashion, Handel, Rozrywka, Żywność, Wellness, Nauka & Technologie oraz Podróże & Czas Wolny.
Dowiadujemy się m.in., że konsumenci zainteresowani korzyściami płynącymi z niektórych produktów spożywczych bardzo często poruszają temat prawidłowego odżywiania w dyskusjach o gotowaniu. Natomiast świadomość ekologiczna coraz silniej wpływa na decyzje zakupowe w branży kosmetycznej, modowej i turystycznej.
Zobacz również
Raport uzupełniają opinie i komentarze ekspertów z The Innovation Group J. Walter Thompson Intelligence, PSFK i Stylus.
Pełna treść raportu dostępna jest na stronie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach