O planowanym rozpoczęciu testów Facebook News informowaliśmy pod koniec sierpnia br. Teraz oficjalnie Facebook poinformował o uruchomieniu nowej sekcji, w której na tę chwilę skorzystają jedynie mieszkańcy kilku dużych miast w USA, taki jak Nowy Jork, Los Angeles, Chicago, Dallas-Fort Worth, Filadelfia, Houston, Waszyngtona, Miami, Atlanta i Boston.
Czym dokładnie jest Facebook News? Otóż, jest to nowa osoba sekcja w aplikacji mobilnej portalu, w której publikowane są najnowsze wiadomości ze świata oraz odpowiadające poszczególnym dziedzinom, takim jak np. biznes, sport, nauka, rozrywka czy nowe technologie. Co ciekawe, użytkownicy będą mogli dowolnie decydować o rodzaju treści, jakie chcą widzieć sekcji.
Zobacz również
W Facebook News znajdą się treści od ponad 200 wydawców, takich jak np. „The Wall Street Journal”, „Washington Post”, „NBC” czy „BuzzFeed”. Jak zapowiedzieli przedstawiciele Facebooka, wiadomości opublikowane w sekcji będą wybierane i weryfikowane przez wyspecjalizowanych dziennikarzy, a następnie pozycjonowane przez algorytmy.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell