Facebook testuje wyświetlanie wielu marek w ramach jednej reklamy

Facebook testuje wyświetlanie wielu marek w ramach jednej reklamy
Facebook rozpoczął testy reklam produktowych, w których wyświetla więcej niż jedną markę. Obecnie trwają testy funkcji na terenie Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii oraz Kanady.
O autorze
0 min czytania 2018-10-29

Jak dowiedział się portal Digiday, Facebook testuje obecnie reklamy promujące więcej niż jedną markę na raz. Nowy format reklamowy pozwala na umieszczenie produktów kilku reklamodawców w ramach jednej reklamy w formie kolekcji.

Jak podają również inne media, Facebook potwierdził, że odbywają się takie testy. Bierze w nich udział niewielka grupa reklamodawców, którzy zgodzili się na sprawdzenie nowego formatu. Jednymi z nich są marki Revolve oraz Bandier, obie z obszaru fashion.

Więcej informacji znajduje się na stronie

źródło: newsfeed.pl

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj