Lindt z największym wzrostem zaangażowania dzięki dubajskiej czekoladzie
Ogłoszenie na profilu marki Lindt dotyczące powrotu do sprzedaży ich wersji dubajskiej czekolady wywołało ogromne zainteresowanie użytkowników Facebooka. Efekt? Wzrost zaangażowania o 2143% oraz awans o 175 miejsc na 5. pozycję w rankingu.

Zobacz również
Największe profile polskojęzyczne na Facebooku
Największymi profilami w kategorii były: Robert Lewandowski, Łukasz Piszczek, Play.
Najszybciej rosły jednak: Martyna Wojciechowska, Lidl Polska, TVN24.

Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
SokzBuraka z największą liczbą aktywnych użytkowników
Najwięcej aktywności było na stronie: SokzBuraka, Goniec.pl, Telewizja Republika.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Najbardziej aktywni byli użytkownicy na stronie: SokzBuraka, Dariusz Matecki, Telewizja Republika.

Post Celestyniaków najpopularniejszym wpisem miesiąca
Post schroniska Celestyniaki okazał się najpopularniejszy w lutym 2025. Wpis zyskał 12043 reakcji.



Player.pl z najlepszą obsługą klienta
Mimo tego, że Player.pl znalazł się na pierwszym miejscu to najczęściej na komentarze reagowały strony: pauzza.pl, Sowastore.pl, Sylwia Pawlak.
Najszybciej odpowiadały z kolei strony: eduNation, Social Media Now – merytorycznie o mediach społecznościowych, Sowastore.pl.

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko