Reklamy typu in-stream są dostępne dla wszystkich wydawców i twórców wideo w Polsce spełniających przyjęte kryteria. Aby uzyskać możliwość wykorzystywania tego formatu w swoich działaniach reklamowych, należy zaaplikować o dostęp do narzędzi monetyzacyjnych Facebooka oraz spełnić następujące warunki:
- przekroczyć próg 10 000 osób obserwujących stronę,
- osiągnąć 30 000 co najmniej jednominutowych wyświetleń dla filmów trwających przynajmniej trzy minuty w ciągu ostatnich 60 dni,
- spełniać zasady monetyzacji dla partnerów, przy czym filmy, które mają zawierać reklamy muszą również być zgodne z zasadami monetyzacji treści.
Rozpatrywanie każdej aplikacji może trwać do 4 tygodni, a o jej pomyślnym zakończeniu partner zostanie poinformowany za pośrednictwem wiadomości email. Strona, która nie spełnia jeszcze kryteriów kwalifikacyjnych, może za pośrednictwem Kreatora monitorować swoje postępy w odniesieniu do kryteriów kwalifikacyjnych.
Zobacz również
– Naszym celem jest stworzenie zrównoważonego ekosystemu wideo, w którym nasi partnerzy mogą monetyzować swoje filmy i planować w odpowiednio długiej perspektywie biznesowej. Dlatego jesteśmy bardzo zadowoleni z udostępnienia reklam typu in-stream twórcom wideo z Polski. Jesteśmy teraz w erze podejścia video first, gdy większość wydawców, niezależnie czy wywodzących się z telewizji czy z prasy, wkłada ogromny wysiłek w tworzenie nowatorskich i atrakcyjnych formatów wideo. Jestem przekonany, że dodatkowe narzędzie reklamowe, które udostępniliśmy w Polsce tylko umocni ten trend – powiedział Jens-Uwe Bornemann, dyrektor ds. partnerstw medialnych w Europie Środkowej i Wschodniej w Facebooku.
Po więcej informacji zapraszamy na stronę.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]