Nowa funkcja gromadzi w jednym miejscu kontent dotyczący sportu, rozgrywek sportowych. Znajdą się tam m.in. posty i komentarze znajomych dotyczące meczów, komentarze ekspertów, bieżące statystyki rozgrywek, czy informacje, gdzie można obejrzeć dany mecz w telewizji. Treści wyświetlane są na bieżąco i uporządkowane chronologicznie. Wszystko podzielone zostało na 4 zakładki:
- z bieżącymi informacjami dotyczącymi przebiegu meczu i gdzie go obejrzeć,
- z komentarzami i opiniami przyjaciół,
- z komentarzami ekspertów (m.in. znanych zawodników, komentatorów, dziennikarzy sportowych),
- ze statystykami meczu, który właśnie oglądamy.
Facebook Sports Stadium nie będzie posiadał możliwości transmisji rozgrywek, ma być bardziej dopełnieniem oglądania ich np. w telewizji.
Zobacz również
Na razie usługa wprowadzona została tylko w USA i dla rozgrywek w futbolu amerykańskim, ale planowane jest jej poszerzenie także na pozostałe dziedziny sportu, a także na rozgrywki odbywające się na całym świecie. Aplikacja dostępna jest wyłącznie na iOS, jednak wprowadzenie jej na inne platformy pozostaje kwestią najbliższych tygodni.
Poniżej zdjęcie przedstawiające wygląd nowej aplikacji.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Nowa funkcja Facebooka jest swoistą odpowiedzią na rozwiązania już istniejące. Do tej pory najczęściej wykorzystywanym kanałem do komentowania na bieżąco wydarzeń, w tym sportowych, był Twitter. On także wprowadził, już w ubiegłym roku, funkcję odpowiadającą za gromadzenie w jednym miejscu kontentu dotyczącego konkretnego wydarzenia – nazwaną „Moments”. Z kolei narzędziem, które coraz częściej wykorzystywane jest do transmisji rozgrywek sportowych jest Periscope. Aplikacja ta umożliwia dzielenie się transmisją na żywo, a także obejrzenie jej przez użytkownika w niedługim czasie, po jej zakończeniu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing