Możliwość wypróbowania gry przed jej zakupem
Konsumenci często chcą przetestować grę jeszcze przed jej zainstalowaniem. Dlatego właśnie 2 sierpnia br. Facebook ogłosił, że wprowadza grywalne reklamy, które pozwalają graczom eksperymentować z grą jeszcze przed dokonaniem zakupu.
Zobacz również
Dotarcie do wartościowych graczy
Reklamodawcy specjalizujący się w sektorze gier chcą dotrzeć do osób najbardziej zainteresowanych oferowanymi przez nich aplikacjami. Jest to szczególnie ważne dla twórców gier, których model biznesowy zakłada generowanie przychodów w oparciu o reklamy. Z tego względu Facebook dąży do optymalizacji wskaźnika utrzymania klientów we współpracy z wybranymi reklamodawcami aplikacji i zarazem pomaga im dotrzeć do najbardziej zaangażowanych graczy. Optymalizacja wskaźnika utrzymania klientów pozwala marketerom gier mobilnych na kierowanie reklam do osób, które najprawdopodobniej będą zainteresowane ich produktami, a także na bardziej efektywną monetyzację oferowanych przez nich aplikacji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Optymalizacja kampanii dla osiągnięcia celów biznesowych
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Gracze, którzy dokonują zakupów w aplikacji, są niezwykle wartościowi dla twórców gier. W zeszłym roku Facebook wprowadził optymalizację wartości, aby pomóc reklamodawcom znaleźć graczy, którzy najprawdopodobniej dokonają zakupów w aplikacji. Teraz wprowadził dodatkowe narzędzie, aby optymalizacja wartości była jeszcze bardziej skuteczna. Reklamodawcy będą mogli ustawić minimalną stawkę ROAS za znalezienie graczy, którzy najprawdopodobniej dokonają zakupów w aplikacji, a także wyeliminować wydatki związane z nawiązywaniem kontaktu z graczami, którzy są mniej zaangażowani i nie są zainteresowani zakupami.