Faktoria Win z pierwszą kampanią świąteczną

Szef Radek - mistrz korporacyjnej nowomowy, dociekliwa niczym as dochodzeniówki teściowa Ela i od zawsze we wszystkim najlepsza kuzynka Iza - oto bohaterowie świątecznych spotów Faktoriii Win. Przedstawiając życiowe sytuacje, którym daleko do ideału, marka zachęca do spojrzenia na święta...
O autorze
1 min czytania 2016-11-25

…z przymrużeniem oka i innej – winnej perspektywy. Symbolem swobodnego i niezobowiązującego przekazu są przygotowane na tę okazję zimowe swetry, do których noszenia Faktoria zachęca ludzi i… butelki! Swetry trafiły do wybranych liderów opinii. Konsumenci mogę je natomiast wygrać w konkursie będącym częścią kampanii.

Na potrzeby swojej pierwszej świątecznej kampanii Faktoria Win przygotowała 3 spoty, które zobaczyć będzie można na kanale marki na Facebooku. W każdym z nich wykorzystany został motyw kalendarza adwentowego, który symbolizuje czas przygotowań przedświątecznych. W kalendarzu Faktorii Win zamiast zabawek znajdujemy prawdziwe postaci, z którymi niekoniecznie chcemy obcować w te święta. Narratorem sytuacji jest sommelier, który z humorem opowiada o przywarach bohaterów i zachęca do spojrzenia na nie z innej – winnej perspektywy.

W nabraniu świątecznego dystansu konsumentom ma pomóc specjalnie zaprojektowany zimowy sweter. Ze swetra z przymrużeniem oka patrzy renifer sączący lampkę wina. Na co patrzy renifer? Na butelkę wina ubraną w identyczny sweter. Według marki, tak właśnie mogą wyglądać swobodne święta! Wszystkie elementy potrzebne do świątecznego relaksu wygrać można w konkursie Spójrz na święta z (w)innej strony. Do wygrania jest 100 zestawów zawierających: wyjątkowe polskie wino Sudomir z Winnicy Płochockich, mini sweter na wino i sweter dla siebie lub kogoś z rodziny.

Realizacją spotów zajęła się agencja sidorowicz.co, za reżyserię odpowiada Ivo Krankowski. Za kampanię social media oraz egzekucję akcji konkursowej dla konsumentów również odpowiada sidorowicz.co. Pomysłem, produkcją swetrów i działaniami z liderami opinii zajęło się studio komunikacji Sztengreber, prowadzone przez Justynę Sztengreber. Autorem oprawy wizualnej kampanii digital oraz projektu swetra jest Rafał Gałązka, współpracujący z obiema firmami.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Premiera pierwszego spotu kampanii miała miejsce 23 listopada. Kolejne spoty będą pojawiać się w sieci co 9 dni. Konkurs dla konsumentów również wystartował wczoraj (23 listopada) i potrwa do 18 grudnia.

Strona konkursowa
Faktoria Win na Facebooku

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się