…z przymrużeniem oka i innej – winnej perspektywy. Symbolem swobodnego i niezobowiązującego przekazu są przygotowane na tę okazję zimowe swetry, do których noszenia Faktoria zachęca ludzi i… butelki! Swetry trafiły do wybranych liderów opinii. Konsumenci mogę je natomiast wygrać w konkursie będącym częścią kampanii.
Na potrzeby swojej pierwszej świątecznej kampanii Faktoria Win przygotowała 3 spoty, które zobaczyć będzie można na kanale marki na Facebooku. W każdym z nich wykorzystany został motyw kalendarza adwentowego, który symbolizuje czas przygotowań przedświątecznych. W kalendarzu Faktorii Win zamiast zabawek znajdujemy prawdziwe postaci, z którymi niekoniecznie chcemy obcować w te święta. Narratorem sytuacji jest sommelier, który z humorem opowiada o przywarach bohaterów i zachęca do spojrzenia na nie z innej – winnej perspektywy.
Zobacz również
W nabraniu świątecznego dystansu konsumentom ma pomóc specjalnie zaprojektowany zimowy sweter. Ze swetra z przymrużeniem oka patrzy renifer sączący lampkę wina. Na co patrzy renifer? Na butelkę wina ubraną w identyczny sweter. Według marki, tak właśnie mogą wyglądać swobodne święta! Wszystkie elementy potrzebne do świątecznego relaksu wygrać można w konkursie Spójrz na święta z (w)innej strony. Do wygrania jest 100 zestawów zawierających: wyjątkowe polskie wino Sudomir z Winnicy Płochockich, mini sweter na wino i sweter dla siebie lub kogoś z rodziny.
Realizacją spotów zajęła się agencja sidorowicz.co, za reżyserię odpowiada Ivo Krankowski. Za kampanię social media oraz egzekucję akcji konkursowej dla konsumentów również odpowiada sidorowicz.co. Pomysłem, produkcją swetrów i działaniami z liderami opinii zajęło się studio komunikacji Sztengreber, prowadzone przez Justynę Sztengreber. Autorem oprawy wizualnej kampanii digital oraz projektu swetra jest Rafał Gałązka, współpracujący z obiema firmami.
Premiera pierwszego spotu kampanii miała miejsce 23 listopada. Kolejne spoty będą pojawiać się w sieci co 9 dni. Konkurs dla konsumentów również wystartował wczoraj (23 listopada) i potrwa do 18 grudnia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Strona konkursowa
Faktoria Win na Facebooku
Słuchaj podcastu NowyMarketing