Kolekcja utrzymana jest w kolorach charakterystycznych dla sieci Biedronka – czerwonym, żółtym i czarnym. W odróżnieniu od poprzedniej edycji, tym razem część produktów będzie ozdobiona logotypem, część samym napisem z użyciem charakterystycznego fontu, a jeszcze inne – wizerunkiem uśmiechniętego, nakrapianego chrząszcza.
W kolekcji znajdą się: klapki, koszulki w trzech kolorach z kontrastowym napisem „Biedronka”, bielizna (damskie figi i męskie bokserki), skarpetki (zarówno krótkie, jak i długie), okulary słoneczne, torby shopperki oraz nerki.
Zobacz również
– Wiemy, że nasi klienci na to czekali, ponieważ wpływały do nas liczne pytania, kiedy Biedronka Fan Collection powróci do naszej oferty. Dlatego, jestem przekonana, że na ulicach polskich miast będzie widać dużo osób, ubranych w nasze propozycje modowe – mówi Kinga Giel, kupiec współodpowiedzialny za przygotowanie Biedronka Fan Collection.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– W tym roku przygotowaliśmy ofertę w taki sposób, aby każdy znalazł dla siebie odpowiednią propozycję – zarówno pod kątem możliwości wyboru z wielu elementów, jak i przystępności cenowej – dodaje Olga Limanowska, kupiec współodpowiedzialny za Biedronka Fan Collection.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko
PS Streetwearowa kolekcja ubrań i akcesoriów od sieci Lidl
Pamiętacie kultowe sneakersy z Lidla, które przyciągnęły uwagę niejednego kolekcjonera? Sieć poszerza kolekcję ubrań i akcesoriów oraz obuwia z własnym logotypem. 6 czerwca br. na półkach sklepów stacjonarnych oraz w sprzedaży online pojawią się buckety, nerki, klapki, komplety dresowe, skarpety i wiele więcej.