Fanta® i Warner Bros. Pictures ogłaszają globalną współpracę

Fanta® i Warner Bros. Pictures ogłaszają globalną współpracę
Fanta® i Warner Bros. Pictures łączą siły, aby dostarczyć konsumentom smak „nie z tej ziemi” za sprawą limitowanej edycji Fanta® Beetlejuice Zero. Współpraca związana jest z premierą filmu „Beetlejuice Beetlejuice”, zaplanowanej na 6 września 2024 roku.
O autorze
1 min czytania 2024-08-20

Halloween to jeden z niewielu dni w roku, który pozwala oderwać się od obowiązków często towarzyszących innym okazjom. Daje możliwość kreowania doświadczeń na własnych warunkach. W tym roku Fanta® zachęca konsumentów do „przywołania smaku nie z tej ziemi” oferując limitowaną edycję napojów oraz nowe sposoby na halloweenową zabawę, nawiązując do filmu „Beetlejuice Beetlejuice”.

Fanta® Beetlejuice Zero to propozycja o smaku jabłko-liczi, zamknięta w butelkach i puszkach z kultowym, biało-czarnym wzorem. Na opakowaniach znalazł się wizerunek tytułowego bohatera filmu, granego przez Michaela Keatona. Marka odniosła się do „Beetlejuice Beetlejuice” także poprzez limitowaną odsłonę wszystkich, dostępnych na polskim rynku, wariantów. Na Fanta® Orange i Fanta® Orange Zero zobaczymy Jennę Ortegę jako filmową Astrid, natomiast na Fanta® Shokata Zero Monikę Belucci jako Delores.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ponadto opakowania zostaną opatrzone kodami QR, które po zeskanowaniu przekierują konsumenta do wyjątkowych doświadczeń w aplikacji Coca-Cola.

– Jesteśmy podekscytowani wprowadzeniem na ekrany filmu „Beetlejuice Beetlejuice”, a tym samym współpracą z Fanta®. Marka dostarczyła naprawdę pomysłową interpretację swojego produktu, doskonale pasującą do kultowego dzieła Tima Burtona – mówi Dana Nussbaum, wiceprezes ds. marketingu globalnego w Warner Bros. Pictures.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– To dopiero początek tej ikonicznej współpracy, więc bądźcie czujni. Przygotowaliśmy serię aktywacji konsumenckich związanych z Beetlejuice, które będziemy wprowadzać w kolejnych miesiącach – dodaje Ibrahim Salim Khan, wiceprezes ds. globalnej strategii kategorii Fanta w Coca-Cola.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nowy smak jest już dostępny w wybranych sklepach Dino i Żabka, w butelkach o pojemności 0,5l oraz puszkach 330 ml. Od początku września będzie również w szerokiej dystrybucji tak, jak produkty w limitowanych opakowaniach.

Zdjęcia: mat. pras.