Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Fashion Coward – sklep dla kobiet, które nienawidzą zakupów

Fashion Coward – sklep dla kobiet, które nienawidzą zakupów
Basicowe t-shirty czy spodnie, bluzy z kapturem, a do tego… 30 sekund na podjęcie decyzji, którą rzecz chce się kupić – tak prezentuje się sklep Fashion Coward, przeznaczony dla kobiet, dla których zakupy są prawdziwą udręką.
O autorze
1 min czytania 2019-04-18

Nie, to nie jest prawdziwy sklep. To tylko skecz stworzony w ramach programu Saturday Night Live, w którym występuje aktorka Emma Stone. Spot natomiast jest odpowiedzią na reklamy marki Dove, która od ponad dekady zachęca kobiety do akceptowania swojego ciała i eksponowania go na dowód, że ma się gdzieś, co inni myślą – a co jeśli niektóre kobiety po prostu tego nie chcą i nie mają potrzeby dołączania do wszechobecnego ruchu body positive? Przecież nie ma w tym nic złego!

Sklep Fashion Coward oferuje m.in. zwykłe, basicowe t-shirty, proste spodnie bez żadnych fikuśnych dodatków oraz bluzy z kapturem, w których najlepiej czują się szare myszki. Do tego, do dyspozycji klientek są przymierzalnie z długimi lustrami, przeznaczone dla osób, które nie lubią oglądać swojego ciała z bliska. Co więcej, jeśli dana osoba zastanawia się nad zakupem jakiegoś ubrania, którego pewnie nigdy nie założy – ono automatycznie dematerializuje się. Zaś jeżeli podjęcie decyzji, co do wyboru danej rzeczy zajmuje więcej niż 30 sekund, do przymierzalni zostaje wpuszczony specjalny gaz, który usypia klientkę, a zakupy robi za nią pewien umięśniony facet.

Butik Fashion Coward jest przeznaczony zwłaszcza do osób, które nie podążają za modą, są szarymi myszkami i przede wszystkim – nie chcą by ktoś dyktował za nich, co mają nosić bądź nie. Mają w nosie wszelkie trendy i najlepiej czują się w swoich workowatych dresowych spodniach i bluzie z kapturem.

Skecz SNL jest przede wszystkim odpowiedzią na wszystkie reklamy, które wprawiają kobiety w poczucie winy, że nie akceptują swojego ciała i nie epatują tym wszem i wobec, że lubią swoje krągłości. Spot oczywiście nie zachęca kobiet do nienawidzenia swoich ciał, lecz przede wszystkim pokazuje, że nie ma w tym nic złego, nawet jeżeli ktoś faktycznie nie czuje się dobrze ze swoją sylwetką.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Tutaj natomiast przykład innego spotu SNL, w którym przedstawiono całą prawdę o legginsach – nie do ćwiczeń, lecz do tego, by kobieta mogła wygodnie wylegiwać się w nich na kanapie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się