Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Faster&Better (OS3 Group) z kampanią dla Maspex

Agencja Faster&Better podpisała umowę na kompleksową obsługę online marki MosKill należącej do portfolia marek Polskiego Leku – Grupa Maspex.
O autorze
0 min czytania 2014-06-05

Faster&Better jest odpowiedzialna za przygotowanie i realizację strategii wprowadzenia na rynek nowego produktu Grupy – żelu MosKill łagodzącego skutki ugryzień komarów. Działania agencji zostały podzielone na kilka etapów uwzględniających przygotowanie i wdrożenie nowej platformy komunikacyjnej, programu sprzedażowego, obsługę marki w mediach społecznościowych oraz działania WoMM. Dodatkowo produkt zostanie wsparty budżetem mediowym przy kooperacji agencji z domem mediowym Mindshare.

To już kolejna firma z branży farmaceutycznej w portfolio Faster&Better. Agencja obsługuje m.in. Gereon Richter: szeroką gamę leków kardiologicznych, Curiosin i Folik.