FedEx to największa firma kurierskich usług ekspresowych na świecie. MARTIS odpowiada za realizację działań komunikacyjnych i wspierających sprzedaż, przede wszystkim direct marketing. Klient został pozyskany w drodze przetargu, który miał wyłonić najlepszą kreację i doradztwo komunikacyjne. Postępowanie przetargowe było koordynowane przez przedstawicielstwo FedEx w Niemczech.
Zwycięską ofertę przygotował zespół składający się z Bartka Koprowskiego, Michała Drewnika i Cezarego Piekarskiego. Na stałe za obsługę klienta odpowiedzialni będą Piotr Artemjew i Marta Malesza-Sitarek.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas