Zakres działań agencji będzie obejmował obsługę mediów społecznościowych marki oraz Męskiego Grania. Feeders będzie też przygotowywać zintegrowane kampanie digital dla całego portfolio produktowego Żywca, m.in. dla wariantów 0,0%, craftów, czy promocji konsumenckich. Agencja będzie również odpowiedzialna za kampanie digital dla kultowego Żywiec Męskie Granie.
Dotychczas w ramach działań projektowych Feeders zrealizowało kampanię digital cyklu koncertów Męskie Granie #wDomu (ponad 4 mln wyświetleń live’ów), aktywację wprowadzającą na rynek nowe Ż Pszeniczne IPA oraz innowacyjne doświadczenie digital „Tap Bar Ż” promujące warianty 0,0%.
Zobacz również
– Cieszymy się, że flagowa marka Grupy Żywiec zaufała naszemu podejściu do tworzenia niepomijalnych treści. Wierzymy, że przed nami wiele fantastycznych projektów, o których będzie głośno nie tylko w internecie. Aż chce się Ż na samą myśl! – opowiada Kuba Sagan, co-founder i creative director, Feeders Agency.