Feeders.agency odpowiadać będzie za nową platformę komunikacji OFF Festivalu. W jej ramach agencja zajmie się promocją wydarzenia w mediach społecznościowych, prowadzeniem profili na Facebooku, Youtubie i Instagramie, przeprowadzaniem konkursów, współpracą z influencerami i projektami z zakresu branded entertainment.
– Dla każdego z nas w Feeders.agency muzyka ma olbrzymie znaczenie. Na swoim koncie mamy wiele ciekawych projektów łączących muzyków z reklamą, dlatego bardzo cieszymy, że będziemy mogli zadbać o promocję tak ciekawego wydarzenia muzycznego jakim jest OFF Festival – mówi Łukasz Szczybelski, creative director & partner w Feeders.agency.
Zobacz również
Feeders.agency to agencja kreatywna założona przez Kubę Sagana i Łukasza Szczybelskiego. Specjalizuje się w obszarach branded entertainment, social storytelling i digital. Wspólnie z 2012 Agency tworzy grupę reklamową, wspierającą się w realizacji projektów.
OFF Festival zdobył wiele nagród (EFA 2018) oraz znalazł się wśród 14 najlepszych festiwali na Świecie, według magazynu TIME. Do tej pory wystąpiły na nim takie gwiazdy jak Iggy Pop, PJ Harvey, Feist, Caribou, John Talabot czy Patti Smith. Jego 14. edycja odbędzie się w dniach 2-4 sierpnia 2019 roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]