Feeders.agency z nową platformą komunikacji dla OFF Festival

Agencja Feeders.agency zajmie się obsługą strategiczno-kreatywną dla OFF Festival.
O autorze
1 min czytania 2019-02-04

Feeders.agency odpowiadać będzie za nową platformę komunikacji OFF Festivalu. W jej ramach agencja zajmie się promocją wydarzenia w mediach społecznościowych, prowadzeniem profili na Facebooku, Youtubie i Instagramie, przeprowadzaniem konkursów, współpracą z influencerami i projektami z zakresu branded entertainment.

– Dla każdego z nas w Feeders.agency muzyka ma olbrzymie znaczenie. Na swoim koncie mamy wiele ciekawych projektów łączących muzyków z reklamą, dlatego bardzo cieszymy, że będziemy mogli zadbać o promocję tak ciekawego wydarzenia muzycznego jakim jest OFF Festival – mówi Łukasz Szczybelski, creative director & partner w Feeders.agency.

Feeders.agency to agencja kreatywna założona przez Kubę Sagana i Łukasza Szczybelskiego. Specjalizuje się w obszarach branded entertainment, social storytelling i digital. Wspólnie z 2012 Agency tworzy grupę reklamową, wspierającą się w realizacji projektów.

OFF Festival zdobył wiele nagród (EFA 2018) oraz znalazł się wśród 14 najlepszych festiwali na Świecie, według magazynu TIME. Do tej pory wystąpiły na nim takie gwiazdy jak Iggy Pop, PJ Harvey, Feist, Caribou, John Talabot czy Patti Smith. Jego 14. edycja odbędzie się w dniach 2-4 sierpnia 2019 roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj