Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Fenomem rozwija kampanię wideo w SM dla GigaNagrywarki Netii

22.04. ruszyła w social media kampania przygotowana przez agencję Fenomem dla najnowszego produktu Netii – GigaNagrywarki.
O autorze
1 min czytania 2015-04-27

Od tygodnia możemy oglądać już spoty reklamowe emitowane w kilku stacjach telewizyjnych, zaś działania z wykorzystaniem filmów wideo w Internecie prowadzone na Facebooku, Youtube oraz www.netia.pl będą jej rozwinięciem.

Celem strategii opracowanej przez Fenomem jest edukacyjne wsparcie komunikacji ATL nowego produktu, trudnego do zaprezentowania dzięki wielu pozornie skomplikowanym funkcjom. W 30-sekundowych spotach telewizyjnych bohaterowie – starsi panowie – niejako jedynie zagajają nt. możliwości obejrzenia programu od początku w dowolnym momencie („spóźnienie to nie problem”) czy nagrywania na raz i przechowywania nieograniczonych ilości programów. Filmy zrealizowane przez Fenomem na potrzeby social media są kontynuacją i uzupełnieniem spotów tv – opowiadają i w dowcipny, przystępny sposób wyjaśniają poszczególne najważniejsze funkcje GigaNagrywarki. Np.:

Prowadzone działania wynikają ze zrozumienia najnowszych trendów rozwoju social media, jakim jest wykorzystanie kontentu video. Filmy uploadowane na FB osiągają najwyższe wyniki zasięgu organicznego w stosunku do innych formatów komunikacji, a nowe narzędzia optymalizacyjne pozwalają na efektywne generowanie szerokiego zasięgu komunikacji. – komentuje Agnieszka Stelmaszczyk, Dyrektor Zarządząjąca Fenomem.

Pięcioma filmami wideo, przygotowanymi przez agencję Fenomem na kolejne pięć tygodni kampanii w mediach społecznościowych, uzupełniamy komunikację prowadzoną w telewizji. Aktorzy znani już ze spotów emitowanych w blokach reklamowych przedstawiają i wyjaśniają kolejne najważniejsze możliwości GigaNagrywarki. Kampania rusza jako follow-up do kampanii tv, co ma służyć przede wszystkim zwiększeniu zasięgu oraz uzupełnieniu kampanii o aspekt edukacji produktowej. Komunikację na Facebooku dodatkowo uatrakcyjniamy postami z materiałami zdjęciowymi, grafikami i memami z udziałem bohaterów filmów. – dodaje Eliza Kwiatkowska, Specjalista ds. komunikacji online z Netii.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing