Fervex i Schulz znowu razem w kampanii „Podaj dalej”

Na polski rynek powraca Fervex Junior w zupełnie nowym smaku i bez dodatku cukru. A&D Pharma Poland, dystrybutor marki Fervex, wystartował właśnie z kampanią całej marki w czołowych stacjach telewizyjnych. Agencja Schulz brand friendly opracowała adaptację stworzonej wcześniej reklamy.
O autorze
1 min czytania 2017-10-16

Za zakup mediów odpowiada Infinity Media.

Dystrybutor leku Fervex oraz Fervex Junior w wyniku przeprowadzonych badań zdecydował się na reemisję spotu, przygotowanego wcześniej przez agencję Schulz brand friendly. Spot w odświeżonej wersji trafia na ekrany telewizorów. W ramach współpracy powstał także nowy billboard sponsorski dla marki Fervex Junior, który ma na celu podkreślenie nowego malinowego smaku produktu dla dzieci. Kampanię można obejrzeć w czołowych stacjach telewizyjnych: TVN, Polsat i TVP oraz w IDM net.

– Byliśmy bardzo miło zaskoczeni pozytywnym odbiorem spotu, który wymyślony i wyprodukowany był przecież stosunkowo dawno. Ponadto odpowiada na bieżące potrzeby marki i konsumenta. Nie mogliśmy podjąć innej decyzji niż zbudować kampanię opartą o sprawdzoną komunikację – komentuje Patrycja Majchrowicz – Biela Product Manager, A&D Pharma Poland.

– Od momentu, kiedy tylko powstała, uważaliśmy, że big idea „Podaj dalej” jest bardzo dobra. Czytelna, prosta, nośna, zapamiętywalna, wyróżnialna… i można by tak długo. Badania jasno to potwierdziły. Oczywiście pewne szczegóły wymagały odświeżenia, jednak insight jest wciąż aktualny – komentuje Michał Wierzbowski, Senior copywriter, Schulz brand friendly.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja Schulz brand friendy jest odpowiedzialna za przygotowanie spotu telewizyjnego, billboardu sponsorskiego oraz opracowanie nowych key visuali. Za zakup mediów odpowiada Infinity Media.

Słuchaj podcastu NowyMarketing