Za zakup mediów odpowiada Infinity Media.
Dystrybutor leku Fervex oraz Fervex Junior w wyniku przeprowadzonych badań zdecydował się na reemisję spotu, przygotowanego wcześniej przez agencję Schulz brand friendly. Spot w odświeżonej wersji trafia na ekrany telewizorów. W ramach współpracy powstał także nowy billboard sponsorski dla marki Fervex Junior, który ma na celu podkreślenie nowego malinowego smaku produktu dla dzieci. Kampanię można obejrzeć w czołowych stacjach telewizyjnych: TVN, Polsat i TVP oraz w IDM net.
Zobacz również
– Byliśmy bardzo miło zaskoczeni pozytywnym odbiorem spotu, który wymyślony i wyprodukowany był przecież stosunkowo dawno. Ponadto odpowiada na bieżące potrzeby marki i konsumenta. Nie mogliśmy podjąć innej decyzji niż zbudować kampanię opartą o sprawdzoną komunikację – komentuje Patrycja Majchrowicz – Biela Product Manager, A&D Pharma Poland.
– Od momentu, kiedy tylko powstała, uważaliśmy, że big idea „Podaj dalej” jest bardzo dobra. Czytelna, prosta, nośna, zapamiętywalna, wyróżnialna… i można by tak długo. Badania jasno to potwierdziły. Oczywiście pewne szczegóły wymagały odświeżenia, jednak insight jest wciąż aktualny – komentuje Michał Wierzbowski, Senior copywriter, Schulz brand friendly.
Agencja Schulz brand friendy jest odpowiedzialna za przygotowanie spotu telewizyjnego, billboardu sponsorskiego oraz opracowanie nowych key visuali. Za zakup mediów odpowiada Infinity Media.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing